کد خبر: 847444
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

هر چه به انتخابات نزدیک می شویم عزیز دردانه کاندیدها نشویم ، به جان و مالمان قسم نخورند ، هزاران میلیون خرج می کنند که مردم را از بدبختی و فلاکت نجات دهند ، شغل ایجاد کنند ، سر سفره های ما حاضر می شوند و نانی میخورند که بگویند از جنس ما هستند و خیلی خاکی ، اما وقتی به شورا می روند اول دختران و پسران خود را استخدام می کنند !! بماند  رسم شده است هر کس مسئولیتی می گیرد  اول بفکر فامیل خود باشد  مگر نیست فلان مسئول که برادر زاده و خواهر زاده و عمه  زاده خود را در ادارات گنجانده است مگر نیست در بعضی ادارات بصورت شرکتی استخدام های سببی و نسبی  کرده اند !! بگذریم ، مواظب باشیم آیندمان را به دست چه کسانی می دهیم ، اینان هم تخصص دارند هم تعهد دارند و هم خبره هستند ، اما خبره در ...!!

حواسمان به شعور و شعار این بعضی ها باشد ، حرف و عملشان را ببینیم ، خصوصا کسانی که شورا بوده اند و دوباره عشق خدمت به سرشان زده است ، پاک دستی ، پاک اندیشی آنها را بنگریم . مواظب باشیم دل به چه کسانی می دهیم ، آزموده را دوباره نیازماییم . ظاهر الصلاح ها منطق و عقل ما را نربایند ، از آبرو و جیبمان برایشان خرج نکنیم . مواظب باشیم همین آزمون و خطاها ما را به اینجایی که هستیم کشانده است ، ما مردم نیاز شدید به نشاط و شادمانی و آرامش داریم ، حواسمان باشد جوانانمان دچار افسردگی شده اند ، مواظب باشیم ملعبه دست کسانی نشویم که نشاط و شادمانی نسل جوان ما را درک نمی کنند ، مواظب باشیم نردبان ترقی بعضی ها نشویم که تنها می خورند ، مواظب باشیم در جمعه انتخابات مهره  بعضی ها نشویم بدانیم ما مردم باید مهره بچینیم مواظب باشیم فردای بعد از انتخابات به مردمی تبدیل نشویم که هیچ نمی فهمند و باید به آنان فهماند و برایشان تعیین تکلیف کرد که چکار کنند ، چکار نکنند ، چه بگویند و ...

حواسمان به شعارهای  سوپر من های ریاست جمهوری و شوراها باشد که میخواهند با تبعیض و ظلم و فساد اداری و مالی مبارزه کنند ، کسانی که میخواهند این مردم مظلوم را به اوج رفاه برسانند و فقر را ریشه کن کنند ، اسپایدر من هایی ( مرد عنکبوتی )  که  میخواهند معجزه کنند و مدیران متخصص فامیلی را بر مسند قدرت بنشانند ! حواسمان باشد در این یک ماه که لذت زندگی را میچشیم  و زندگی می کنیم گول شعارهای آنچنانی  و ژست های خاص را نخوریم و زودباور نباشیم .

و عجب آشفته بازاری است این دنیا     عجب بیهوده تکراری است این دنیا ...

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر