کد خبر: 847443
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
قاتل سريالي كه با همدستي همسر صيغه‌اي‌اش، هفت زن را در شهرستان رشت به قتل رسانده و اموالشان را سرقت كرده بود، بازداشت شد.
اقرار قاتل سريالي به قتل 7 زن در رشتبه گزارش خبرنگار ما اين پرونده از چند سال قبل و همزمان با ناپديد شدن زني ميانسال در دستور كار مأموران پليس آگاهي اين شهر قرار گرفت. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه زن ميانسال براي انجام كاري از خانه خارج شده وديگر باز‌نگشته است. در حالي كه تلاش‌هاي پليس در اين باره جريان داشت، شكايت‌هاي مشابه ديگري به پليس گزارش شد. كارآگاهان در تحقيقات ميداني از افراد ناپديد شده متوجه شدند كه همگي آنها با راننده ‌يك خودروي پرايد مسافربري در ارتباط بوده‌اند؛ بنابراين موفق شدند مردي 40 ساله، كه فرزاد نام دارد، ‌ شناسايي و بيستم فروردين ماه او را بازداشت كنند.
 
قاتل سريالي در اولين بازجويي‌ها به قتل چهار، زن 45 تا 56 ساله اعتراف كرد. او در تحقيقات فني پليس، پرده از راز سه قتل ديگر كه در سال‌هاي 87 و 88 مرتكب شده بود، برداشت. قاتل سريالي گفت: همسر صيغه‌اي 40 ساله‌‌‌ام هم در برخي از سناريوهاي خونين نقش داشته است. سال 86 بعد از اينكه همسرم از من طلاق گرفت، تصميم به انتقام از زنان گرفتم. اسفند ماه سال 87 بود كه اولين زن را به عنوان مسافر سوار ماشين كردم. وقتي گفت زني تنها است و وضع مالي خوبي دارد، او را به بهانه‌اي به خانه‌ام كشاندم و به قتل رساندم. بعد جسدش را از خانه خارج و به انباري خانه پدرم منتقل و در آن جا دفن كردم.
 
متهم ادامه داد: دومين قتل را فروردين‌ماه و سومين قتل را خردادماه سال 88 به همان شيوه انجام دادم. اين زنان را هم به بهانه‌اي به خانه‌ام كشاندم و بعد از قتل اجسادشان را به جنگل‌هاي اطراف شهر منتقل كردم كه اجساد اين افراد كشف شد.
قاتل سريالي گفت: من صاحب يك كارگاه چوب‌بري بودم. بعد از انجام اين سه قتل به كار چوب‌بري ادامه دادم تا اينكه مدتي قبل با زن 40 ساله‌اي كه معتاد به مصرف شيشه بود، آشنا شدم و او را صيغه كردم. مدتي كه گذشت وضعيت مالي‌‌‌ام بد شد و مجبور به مسافركشي شدم.
 
در طول مسير بود كه بعضي زنان تنها با من درد دل مي‌كردند. همين موضوع سبب شد تا بار ديگر براي اجراي سناريوهاي قتل وسوسه شوم. با بعضي از آنها كه وضع مالي خوبي داشتند طرح دوستي ريخت و به خانه دعوتشان كردم. بعد با همدستي زن صيغه‌ام آنها را به قتل مي‌رساندم. متهم گفت: دور جديد قتل‌ها را 17 ارديبهشت‌ماه سال قبل انجام دادم. زن تنها را به خانه‌ام دعوت كردم. بعد از اينكه با همسرم او را به قتل رسانديم، جسد را مثله كردیم و داخل كيسه فريزر گذاشتیم و در جنگل‌هاي منطقه گل‌سرك، حوالي امامزاده هاشم رشت رها ‌كرديم.  متهم گفت: بعد از آن بود كه دو زن ديگر را به همين شيوه به قتل رسانديم. پنجمین زن را 17 تيرماه و ششمین را 17 مهرماه سال قبل به قتل رسانديم. او گفت: آخرين زن را هم آذرماه سال قبل فريب دادم. در راه رفتن به خانه بوديم كه متوجه نيت شوم من شد و داخل خودرو با هم درگير شديم. من داخل ماشين او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و جسدش را حوالي شهرستان قزوين رها كردم.

اقرار قاتل سريالي به قتل 7 زن در رشتسرهنگ فرهاد فلاح كريمي، رئيس پليس آگاهي استان گيلان گفت: همسر صيغه‌اي متهم بازداشت  شده  و به جرمش اعتراف كرده است. او گفت: از مخفيگاه متهم مقداري از اموال سرقت شده كشف شده است.  وي ادامه داد: سن مقتولان بين 45 تا 56 سال است. سرهنگ فلاح كريمي گفت: شش نفر از مقتولان بيوه بودند، اما يكي از آنها داراي شوهر است. رئيس پليس آگاهي استان گيلان گفت: تعداد افراد مفقود شده در استان همين تعداد بودند با اين حال تحقيقات براي شناسايي جرائم بيشتر متهم در جريان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار