کد خبر: 847402
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
رئيس اتحاديه سوپرماركت‌داران و مواد پروتئيني خبرداد
رئيس اتحاديه سوپرماركت‌داران و مواد پروتئيني از افزايش قيمت برنج خبر داد و گفت: قدرت خريد مردم براي برنج كاهش پيدا كرده و در مجموع برنج‌هايي كه قيمت ارزان‌تر دارند، مشتري بيشتري را به خود اختصاص مي‌دهند.
سعيد درخشاني در گفت‌وگو با ايسنا، درباره افزايش قيمت برنج در روزهاي اخير توضيح داد: شايد نتوان قيمت دقيقي براي اين روزهاي برنج در بازار اعلام كرد، چراكه ممكن است برخي واحدها همچنان برنج قديمي خود را به فروش برسانند كه براي آن در نهايت قيمتي در حدود 13هزار تومان در نظر گرفته مي‌شود.
وي ادامه داد: البته جديداً نيز در موارد متعدد قيمت برنج براي واحدها حدود 13هزار تومان بوده كه به هنگام فروش اين برنج با رقم 15هزار تومان به دست مشتري مي‌رسد.  رئيس اتحاديه سوپرماركت‌داران و مواد پروتئيني با بيان اينكه ممكن است وضعيت انبارها موجب تغيير قيمت برنج شده باشد، عنوان كرد: به هر صورت مي‌توان گفت كه در مجموع كمي قيمت برنج گران‌تر شده اما اينكه رقم دقيق اين افزايش قيمت از چه قرار است را نمي‌توان بيان كرد ولي مي‌توان گفت كه اكنون برنج درجه يك را نمي‌توان با قيمتي كمتر از ۱۳ تا 13 هزار و 500 تومان خريداري كرد.
درخشاني در ادامه در توضيح بيشتر در خصوص قيمت برنج عنوان كرد: البته ممكن است كه بتوان برنج‌هاي ايراني را با قيمت 8هزار تا 9هزار تومان هم خريداري كرد اما در هر صورت برنج درجه يك ايراني همان قيمتي كه اشاره شد را دارد.
وي در ارتباط با برنج‌هايي كه قيمت‌هاي كمتري در بازار دارند نيز گفت: اكنون ارزان‌ترين برنجي كه توزيع مي‌شود نمونه‌اي است كه از سوي وزارت جهاد كشاورزي به دست اصناف مي‌رسد كه كيلويي ۳۸۰۰ تومان قيمت دارد و محصول كشور هند است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار