کد خبر: 847339
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
طی سال 95 ؛
رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در سال گذشته 26 هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی این شرکت به شماره 37074 ثبت و پیگیری شده است.

سید احمد علوی با بیان این مطلب اظهار کرد: خدمت به مردم نوعی عبادت و فضیلت است که این مهم بی شک به عنوان باقیات الصالحات برای مسئولان باقی خواهد ماند.

وی افزود: مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی با هدف پیگیری فوری نیازها و مطالبات مردم و ارائه راهنمایی و مشاوره در حوزه های مختلف گاز طبیعی همچون ایمنی و بهداشت واخذ پیشنهادات و انتقادات مشترکان برای اولین بار در سطح شرکتهای گاز استانی در کشور از ابتدای سال 94 تاسیس شد.

علوی ادامه داد: در مدت زمان سه سال گذشته بیش از 37 هزار و 700 تماس با این مرکز برقرار شد که از این مقدار 26 هزار تماس صرفا در سال گذشته به ثبت رسید. این مهم نشانگر عملکرد مطلوب این سامانه در راستای تکریم ارباب رجوع و اعتماد مردم به خدمتگذاران خود است.

وی، تجهیز و بهره گیری روابط عمومی شرکت گاز استان از آخرین دانش‌ها و فناوری‌های روز دنیا برای برقراری ارتباطات موثر با مردم را از تاکیدات مدیرعامل این شرکت عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین مولفه های ترسیم چهره‌ مطلوب برون سازمانی، سنجش میزان رضایتمندی جامعه پیرامونی از عملکرد آن مجموعه است. این مهم با بهره گیری از سامانه پاسخگویی 37074 شرکت گاز خراسان رضوی و رصد و بازنگری علمی در تماس های مردمی محقق شده است.

علوی افزود: از مجموع 26 هزار تماس ثبت شده در سال گذشته، 22 هزار و 692 تماس مربوط به درخواست مشاوره و راهنمایی و سه هزار و 308 تماس نیز مربوط به حوزه پیشنهادات و انتقادات بوده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی با تاکید بر روند صعودی پاسخگویی فوری به درخواست های مردمی ثبت شده در سامانه تلفنی 37074  طی سال جاری تصریح کرد: این مرکز آمادگی پاسخگویی به سوالات و پیگیری مطالبات مشترکان گاز طبیعی را در کوتاه ترین زمان ممکن دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار