کد خبر: 847321
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز دست به دست هم دادیم و وارد مرحله سازندگی و جبران خسارت خواهیم شد، گفت: در مجموع خسارت های ناشی از وقوع سیل در استان 323 میلیارد تومان است.
اسماعیل جبارزاده  در نشست ویژه ستاد بحران استان با حضور رییس جمهور، گفت: سفر رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت باعث آرامش خاطر مردم این استان و آسیب دیدگاه حادثه اخیر سیل است، همان‌طور که پیام رهبر معظم انقلاب تسکین دهنده آلام مردم و آسیب دیدگان بود.

وی افزود: از ابتدای دولت یازدهم بر اساس روحیه وحدت و صمیمیتی که با محوریت نماینده ولی فقیه در استان ایجاد شد نتایج خوبی را در بخش های مختلف استان شاهد هستیم که آخرین مورد آن مدیریت حادثه سیل بود که باید با افتخار عرض کنم همه مسئولان و دستگاه ها در کنار مردم در امدادرسانی به اسیب دیدگان حضور داشتند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: از امروز هم دست به دست هم دادیم و وارد  مرحله سازندگی و جبران خسارت خواهیم شد و بنده علاقه مند هستیم در حضور رییس جمهور از همه عزیزان قدردانی کنم.

وی ادامه داد: هدایت مدیریت بحران و مراحل انسداد بحران را از همان ساعات اولیه با اعزام رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و تلاش های ایشان آغاز کردیم.

جبارزاده گفت: بلافاصله وزیر نیرو در منطقه حضور یافتند و با حضور ایشان در عرض 12 الی  18 ساعت اول تمام موارد و مشکلات مربوط به حوزه وزارت نیرو رفع شد.

وی افزود: در بحث ارتباطی در هشت شهرستان روستاها دچار مشکل شدند، در حوزه راه و شهرسازی در 17 شهرستان خسارت هایی به جاده های اصلی و فرعی وارد شد، در حوزه گاز در اغلب روستاهای سیل زده قطعی گاز داشتیم و بیشترین خسارت در بخش کشاورزی بود که 18 هزار هکتار از اراضی زراعی و چهار هزار هکتار از اراضی باغی آسیب دیدند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در این حادثه 2 هزار و 700 دام سبک و سنگین و 5 هزار کندوی زنبور عسل و 87 واحد اماکن دامی آسیب دیده اند که بر اساس برآوردهای جهاد کشاورزی ارزش آنها بالغ بر 250 میلیارد تومان است.

جبارزاده افزود: در  مجموع خسارت های که تا به امروز متحمل شده ایم 323 میلیارد تومان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر