کد خبر: 847304
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
پديده قرباني جشن قهرماني پرسپوليس
پرسپوليس در حضور بيش از 80 هزار تماشاگر سرخپوش ورزشگاه آزادي عصر دیروز با برتري پرگل مقابل پديده جشن قهرماني گرفت. شاگردان برانكو در آغاز بازي‌هاي هفته بيست و هشتم رقابت‌هاي ليگ‌برتر 4 بر صفر پديده را شكست دادند و بعد از آن جام قهرماني را بالاي سر بردند.
تماشاگران پرسپوليس از صبح ديروز خود را به ورزشگاه رسانده بودند تا شاهد هنرنمايي تيم‌شان باشند اما شروع بازي كاملاً غافلگيركننده بود.
پديده خيلي زود مي‌توانست به گل برسد اما تكل خوب سيدجلال حسيني مانع از گلزني دقيقه اول زامهران و تيم ميهمان شد، با اين حال سفيدپوشان پديده دست‌بردار نبودند و در 10 دقيقه ابتدايي چند فرصت خوب ديگر هم به دست آوردند و پرسپوليس با خوش‌شانسي جان سالم به‌در برد.
 
از دقيقه 10 به بعد سرخ‌ها آرام، آرام بر بازي مسلط شدند، تيم برانكو تا دقايق پاياني نيمه اول تيم برتر ميدان بود اما گل نزدن‌هاي طارمي در اين نيمه اعصاب همه را به‌هم ريخت تا انبوه هواداران پرسپوليس هم به آقاي گل ليگ‌برتر! اعتراض كنند.
پديده در آخرين لحظات اين نيمه درست مثل ابتداي آن موقعيت گل داشت اما ضربه سنگين ايماني به تير افقي خورد تا باز هم دروازه بيرانوند بسته بماند.
 
آغاز نيمه دوم داستان ديگري داشت. پرسپوليس كه نمي‌خواست مقابل چشم هوادارانش نتيجه نگرفته ميدان را ترك كند از چپ و راست روي دروازه توپ ريخت. دقيقه 50 سرانجام قفل دروازه پديده شكسته شد، كرنر رفيعي را طارمي با ضربه سر به تير كوبيد تا توپ برگشتي را كمال كاميابي‌نيا به گل تبديل كند. بعد از گل پديده با احتياط‌تر در ميدان قرار گرفت و پرسپوليس با استفاده از جو حاكم و برتري بازيكنانش ميدانداري كرد. سرخ‌ها يكي دو بار ديگر هم مي‌توانستند به گل دست پيدا كنند اما نه عليپور قدر فرصت به دست آمده را دانست و نه طارمي توانست از يكي دو موقعيتي كه نصيبش شد استفاده كند.
 
دقيقه 68 عليپور بالاخره گل زد، ضربه بلند بيرانوند را طارمي به احمدزاده رساند اما ضربه ناقص او به عليپور رسيد تا اين يكي در جلوي دروازه پديده اختلاف را دو برابر كند. دقيقه 70 طارمي هم بالاخره گل زد. پاس تو در اميري را طارمي به خوبي به شانزدهمين گل فصل خود تبديل كرد.  در ادامه پرسپوليس مي‌توانست به گل‌هاي بيشتر هم برسد اما اصرار مردان برانكو در رساندن توپ به طارمي براي زدن گل‌هاي بيشتر مانع از اين كار شد تا اينكه باز هم پاس سروش رفيعي به احمدزاده بعد از يكبار ناكامي با ضربه سر او در حضور طارمي به گل چهارم پرسپوليس تبديل شد تا پرسپوليس با 65 امتياز جشن قهرماني خود را كامل كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار