کد خبر: 847299
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
مدير شبکه قرآن و معارف سيما ضمن اعلام آمادگي از ساخت و توليد فيلم حضرت موسي(ع) گفت: شبکه قرآن در صورت تأييد معاونت سيما آمادگي دارد به عنوان ناظر کيفي و محتوايي با عوامل سازنده اين فيلم همکاري کند.
محمدحسين محمدزاده، مدير شبکه قرآن و معارف سيما از همکاري بيش از پيش سپاه محمد رسول‌الله(ص) در اجراي طرح بزرگ قرآني 1451 خبر داد و گفت: به منظور تعامل و همکاري مشترک در اجراي اين طرح، نشستي با حضور سردار کاظميني، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران و رحيم قرباني، معاون قرآن و عترت بسيج و جمعي از مسئولان سپاه به همراه جمال شورجه، تهيه‌کننده و کارگردان سينما در ساختمان شبکه قرآن برگزار شد و نسبت به همکاري بيشتر و توليد محصولات فرهنگي و قرآني به صورت مشترک و خصوصاً مشارکت در طرح قرآني 1451 تأکيد شد. محمدزاده از همکاري و مشارکت شبکه قرآن در توليد فيلم حضرت موسي(ع) خبر داد و گفت: يکي از مواردي که در اين نشست مطرح شد، موضوع همکاري شبکه قرآن در توليد فيلم حضرت موسي(ع) بود که چون اين موضوع متمرکز در گروه فيلم و سريال است، مقرر شد ضمن بررسي و تأييد در معاونت سيما، شبکه قرآن به عنوان ناظر کيفي و محتوايي براي ساخت با عوامل اين فيلم همکاري داشته باشد.
 
طرح ساخت فيلم حضرت موسي(ع) را مرحوم فرج‌الله سلحشور در زمان حياتش مطرح کرد و تمام نگراني و دغدغه مرحوم سلحشور اين بود که خداوند به ايشان عمر دهد تا بتواند اين سريال را بسازد، اما اين اتفاق نيفتاد و تنها توانست مرحله نگارش اين سريال را به اتمام برساند. پس از فوت فرج‌الله سلحشور ساخت اين سريال به جمال شورجه پيشنهاد شد و ايشان نيز پذيرفت تا ساخت آن را ادامه دهد، اما به دلايل مشکلات مالي ساخت اين فيلم به تعويق افتاده است. مدير شبکه قرآن و معارف سيما در ادامه افزود: موضوع توليد کليپ «الف ويژه» به تهيه‌کنندگي شورجه يکي ديگر از مواردي بود که در اين نشست مورد بحث قرار گرفت. اين کليپ در ماه مبارک رمضان از شبکه قرآن و معارف سيما پخش خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار