کد خبر: 847264
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مرد معتادي که همراه زن جواني براي مصرف مواد به آلونکي در يکي از خيابان‌هاي جنوبي تهران رفته بود، پس از مصرف مواد، زن جوان را به قتل رساند و از محل گريخت. بازپرس پرونده براي شناسايي قاتل فراري و مقتول ناشناس از مردم درخواست کمک کرد.
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه 11 خردادماه سال گذشته بود که مأموران پليس با تماس شهروندي از قتل زن جواني در خيابان فدائيان اسلام در جنوب تهران باخبر و راهي محل شدند.  مأموران در محل حادثه که آلونکي مخروبه در نزديکي پمپ بنزيني بود با جسد خونين زن ناشناسي روبه‌رو شدند که لحظاتي قبل از سوي مرد ناشناسي به قتل رسيده بود. پس از اعلام اين خبر قاضي خرازاني، بازپرس شعبه پنجم دادسراي شهرري همراه تيمي از کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران در محل حادثه حاضر شدند.
 
مأموران در محل حادثه تعدادي وسايل مصرف مواد مخدر شيشه کشف کردند که بررسي‌ها نشان داد مقتول ساعتي قبل همراه مرد ناشناسي براي مصرف مواد به اين آلونک آمده است که پس از مصرف به دليل نامعلومي مرد معتاد اين زن را به قتل مي‌رساند و از محل فرار مي‌کند.  مردي که موضوع را به مأموران پليس خبر داده بود، گفت: من نگهبان کارخانه‌اي در اين نزديکي هستم. ساعتي قبل در حال نگهباني بودم که ديدم مردي همراه مقتول به اين آلونک نزديک و با کمک هم در آلونک را باز کردند و وارد آنجا شدند. خيلي کنجکاو شدم و به طرف آلونک رفتم که ديدم اين زن و مرد در حال مصرف مواد مخدر هستند. از آنها خواستم آلونک را ترک کنند، اما قبول نکردند تا اينکه تهديد کردم موضوع را به پليس خبر مي‌دهم و پس از اين به طرف کارخانه به راه افتادم. هنوز چند قدمي از آلونک دور نشده بودم که صداي دلخراشي از طرف آلونک به گوشم رسيد. به سرعت به طرف آلونک رفتم که با جسد خونين اين زن روبه‌رو شدم و مرد غريبه هم به سرعت از محل گريخت.  مأموران در ادامه فيلم دوربين مداربسته‌اي که در نزديکي محل حادثه نصب بود، بازبيني کردند.
 
 فيلم صحنه وحشتناکي را ثبت کرده بود که نشان داد مرد ناشناس پس از رفتن نگهبان با چاقو به طرف زن ناشناس حمله مي‌کند و چند ضربه به او مي‌زند و از محل فرار مي‌کند.  در حالي که تحقيقات براي شناسايي متهم و مقتول هنوز از سوي مأموران پليس آگاهي ادامه دارد، قاضي خرازاني دستور انتشار تصوير عامل جنايت و عکس چهره‌نگاري شده زن جوان را صادر کرد و از شهروندان خواست تا چنانچه اطلاعي از مخفيگاه قاتل فراري و هويت زن جوان دارند به اداره 10 پليس آگاهي تهران يا شعبه پنجم دادسراي شهرري مراجعه کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
1
1
مامورین انتظامی چند تا معتاد از همون محل بگیرن فقط ۲۴ ساعت نگه دارن بعد عکس قاتل رو نشونشون بدن بگن کمک کنن دستگیر بشه تا آزادشون کنن قول میدم یک روزه پیداش میکنن این قاتل عوضی پاتوقش همونجا بوده صددرصد همشون میشناسنش
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار