کد خبر: 847258
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
هفت متهم به قتل،سحرگاه ديروز در زندان رجايي‌شهر هنگام اجراي حكم قصاص با ميانجيگري قاضي شهرياري، سرپرست دادسراي امور جنايي تهران موفق به گرفتن رضايت و مهلت از اولياي دم شدند.
به گزارش خبرنگار ما، سحرگاه ديروز هفت مرد كه متهم هستند در جريان حادثه‌هاي جداگانه در سال‌هاي گذشته مرتكب قتل شده‌اند براي اجراي حكم قصاص در زندان رجايي شهر پاي چوبه دار رفتند. هفت متهم در حالي كه قرار بود قصاص شوند با ميانجيگري هيئت صلح و سازش دادسراي امور جنايي تهران به سرپرستي قاضي محمد شهرياري سرپرست دادسرا از چوبه دار فاصله گرفتند. هيئت صلح و سازش سحرگاه ديروز موفق شدند از اولياي دم مقتول‌ها براي اين هفت متهم رضايت و مهلت بگيرند. بدين ترتيب متهمان دوباره به سلول‌هاي خود بازگشتند. يكي از متهمان پسر جواني است كه چهاردهم مهرماه سال 91 در پاركي حوالي طرشت پسر 17 ساله‌اي را در نزاعي مرگبار به قتل رساند. بررسي‌هاي مأموران نشان داد مقتول در يك درگيري دسته‌جمعي با ضربات چاقوي پسر جواني به نام رحيم به قتل رسيده است. همچنين مشخص شد اين درگيري بين دو پسر جوان ديگر به خاطر رقابت عشقي رقم خورده است كه قاتل و مقتول براي طرفداري از دو پسر جوان وارد درگيري شده‌اند.
 
متهم پس از دستگيري با اظهار پشيماني به قتل اعتراف كرد و گفت من قصد قتل نداشتم، اما در درگيري با چاقو ضربه‌اي به مقتول زدم كه الان هم پشيمان هستم.
يكي ديگر از قاتلاني كه پاي چوبه دار رفت، پسر جوان ديگري است كه روز نهم فروردين ماه سال 91 در نزاعي مرگبار مرتكب قتل شد. سومين قاتل هم اول آبان ماه سال 89 در شهريار در نزاعي مردي را به قتل رساند و چهارمين متهم نيز بيستم بهمن ماه سال 89 در قرچك ورامين همسرش را به خاطر اختلافي به قتل رساند. پنجمين قاتلي هم كه از چوبه دار فاصله گرفت در تاريخ 2 آبان ماه سال 86 مرتكب قتل شده بود. ششمين و هفتمين قاتلي كه سحرگاه ديروز از پاي چوبه دار به سلولشان بازگشتند در دو حادثه جداگانه مرتكب قتل شده بودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار