کد خبر: 847192
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
در هفته جدید، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، سریال های متنوعی را برای پخش از شبکه های رادیویی آماده کرده است.

به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،عصرهای کریسکان، جاده دوستی و درمان برای رستگاری ، عناوین نمایش هایی هستند که به ترتیب از شبکه های رادیویی تهران  ، فرهنگ   و ایران   پخش خواهند شد. 

سریال رادیویی "درمان برای رستگاری  " که این هفته ساعت 1:30 از رادیو تهران پخش می شود که داستان مهاجرت یک خانواده ی تهرانی به روستا است. این نمایش رادیویی را ایوب آقاخانی  ، کارگردانی کرده است.

 

"عصرهای کریسکان  " عنوان سریالی است که داریوش روحی  نوشته و داستان جوانی را روایت می کند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به شهر سردشت بر می گردد و...این سریال رادیویی به کارگردانی رضا عمرانی ، هفته آینده ساعت 13:00 از رادیو فرهنگ پخش می شود.

 

همچنین سریال رادیویی " جاده دوستی  " به کارگردانی : آشا محرابی  و نویسندگی: حمید رضا پورعلی محمد ، زندگی یک استاد دانشگاه را روایت می کند که به روش های علمی اعتقاد فراوان دارد .این سریال هفته جدید ساعت 22:30 از رادیو ایران پخش می شود.

 

در این نمایش های رادیویی هنرمندانی چون مجید سهرابی، مهرداد مهماندوست، مهرخ افضلی، مجید حمزه، بهادر ابراهیمی ، فریدون محرابی، نوشین حسن زاده، احمد گنجی، کرامت رودساز، شیما جان قربان، امیر عباس توفیقی، کامیار محبی، بیتا خارستانی، معصومه عزیز محمدی ، اکبر ملایی وتعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند که تهیه کنندگان، صدابرداران و افکتورها نیز در ساخت این آثار با آنها همکاری می کنند. 

سایر شبکه های رادیویی نیز با پخش نمایش های تک قسمتی از تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به استقبال هفته ی جدید خواهند رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار