کد خبر: 847156
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
سرپرست پست استان اردبیل:
سرپرست پست استان گفت: برای تسهیل در ارائه خدمت به مردم خدمات ویژه شهروندی " خوش "در استان اردبیل راه‌اندازی شد.

علی امدادی در گفتگو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی و ايجاد اين سامانه و سرويس پستی را بكارگيری و استفاده از توان و ظرفيت بخش خصوصی،تسهيل در ارائه خدمات بهتر به مردم در جهت كاهش آلايندگی‌های زيست محيطی و رفت و آمد شهری با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات است.

وی بیان کرد:سرویس پست تلفنی193 امکان دریافت مرسولات پستی از درب منزل و محل کار افراد را بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پستی را نيز فراهم می کند.

سرپرست پست استان اردبیل از استقرار پايگاه فعال سرويس خوش در محل دفتر پیشخوان شهری درطبقه فوقانی برج صدف اردبیل واقع در چهارراه حضرت امام "ره " خبر داد و افزود: قبول،دريافت و توزيع مرسولات پستی شهری و بین شهری از طريق شركت پست نيز مشمول این سرویس خواهد شد ومتقاضیان می توانند با استفاده از این سرویس و برقراری تماس با شماره تلفن193 مرسولات خود را با پست های پیشتاز، سفارشی و ویژه به تمامی نقاط کشور ارسال کنند.

امدادی تصریح کرد: از مزيت های بسيار مهم اين سرويس و ديگر خدمات نوين شركت در سه بستر الكترونيكی،فيزيكی و مالی، امنيت و ايمنی دريافت و توزيع كالا و خدمات،صرفه جويی در زمان و هزينه و نقش اساسی آن در خدمت رسانی مؤثر و مطلوب به همشهريان است.

وی گفت:سرویس پست تلفنی 193به راحتی هر چه بيشتر ارسال دست به دست (Hand to Hand ) مرسولات را در سطح شهر فراهم نموده که اين مهم درقالب خدمات نيابتی نيز ميتواند سطح رضايتمندی مشتريان را بيش از پيش افزايش دهد به گونه ای که ماموران شرکت خوش امانات و انواع مراسلات ارسالی را در محل تحویل گرفته و با نهايت سرعت و دقت به مقصد می رسانند.

سرپرست پست استان اردبیل بیان کرد :هزینه استفاده از این خدمت جدید در مقايسه با بازار رقابتی همان نرخ تعرفه هزینه‌های پستی است و به همین دلیل از نرخ سرویس پیک موتوری و دیگر سرویس‌های توزیع مرسولات شركتهای مشابه کمتر خواهد بود و پايين بودن قيمت ارائه خدمات به مشتريان جذابيت لازم رادر استفاده از اين نوع خدمت و سرويس پستی را به دنبال خواهد داشت در اين خصوص متقاضيان وآحاد شهروندان می‌توانند با بكارگيری و استفاده بهينه از اين سرويس نهايت بهره برداری لازم را ببرند.

امدادی اظهار کرد:ارائه خدمات و سرويس های نوين پستی در اولويت كاری برنامه های پست استان در سال جاری بوده و درهمین راستا سرويس پست تلفنی193 يا همان الو"خوش" در زمینه خدمات رسانی حداكثری و رفاه حال مشتريان با همكاری و استفاده از توان بخش خصوصی در شهرستان اردبیل راه اندازی گرديده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر