کد خبر: 847147
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
فرهنگسرای گلستان پنج شنبه 31 فروردین ماه در برنامه مذهبی نغمه عشاق با نام "در كوي نيكنامان" میزبان خانواده سه شهیدخواهد بود.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان ؛ فرهنگسرای گلستان در سال جدید با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، باورهای دینی، ایجاد روحیه دفاع و شهادت در میان عموم مردم، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه اقدام به برگزاری برنامه ویژه "در كوي نيكنامان" خواهد کرد.
ویژه برنامه این هفته با حضور خانواده شهید رجبعلی و امیرحسین سلیمانی ( پدر و پسر ) و علی موسی تیموری ( داماد ) برگزار می شود.  
این مراسم با قرائت زیارت عاشورا با روضه خوانی و مداحی محمدباقر ربیعی ذاکر اهل بیت(ع) آغاز خواهد شد و در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر سنگی از خانواده شهید تجلیل می شود.
"در كوي نيكنامان" هر هفته پنج شنبه ها ساعت 7:30 با حضور خانواده معظم و گرامی شهدا در فرهنگسرای گلستان برپا می شود. علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار