کد خبر: 847146
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا گفت: آموزش‌هایی که سربازان در دوره‌ها فرار می‌گیرند، تصنعی و نمایشی نیست و در راستای تامین نظم و امنیت کشور است؛ لذا مهارت‌افزایی سربازان نیروی انتظامی از اولویت‌های ناجا به شمار می‌آید.
فارس: به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا جهانگیری جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا در مراسم جشن سردوشی سربازان مرکز آموزش شهید باهنر کرمان با بیان اینکه هیچ کلمه ای در اسلام زیباتر از سربازی نیست، گفت: امروز، سربازان در لباس نیروی انتظامی در کسوت خدمتگزاری به میهن به کار گرفته می شوند و طبق فرمایش گهربار امام علی(ع)، زینت کشور خواهند بود.

وی به نقش سربازان در تامین نظم و امنیت کشور با توجه به گستردگی موقعیت جغرافیایی کشور اشاره و بیان کرد: سربازی، از جایگاه ارزشی و مقام بسیار رفیعی برخوردار است، برهمین اساس از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سربازی امری مقدس به شمار می آید.

جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا، تامین امنیت را مهمترین هدف پلیس دانست و گفت: بدون شک توانمندی بالای نیروی انتظامی کشور را به یک جزیره امن در منطقه تبدیل کرده است.

سردار جهانگیری با اشاره به اهمیت آموزش، بیان کرد: آموزش هایی که سربازان در دوره ها فرا می گیرند،تصنعی و نمایشی نیست و در راستای تامین نظم و امنیت کشور است لذا مهارت افزایی سربازان نیروی انتظامی از اولویت های ناجا به شمار می آید.

وی با اشاره به فعالیت دو ساله قرارگاه جهادی آموزش، خاطرنشان کرد: این قرارگاه، در سال جاری فعالیت خود را با رویکرد جدید و متناسب با شرایط ماموریت های ناجا اجرا می کند.

سردار جهانگیری، ضمن تشکر از مسئولان و دست اندرکاران مرکز آموزش شهید باهنر کرمان، خطاب به سربازان حاضر در مراسم جشن سردوشی، گفت: باید از این فرصت ها استفاده کنید و این آموزش ها را در تمام مراحل زندگی خود به کار گیرید، همچنین با دلگرمی و ارتباط صمیمانه با یکدیگر در تامین امنیت کشور تلاش کنید.

در ادامه این مراسم، سرهنگ حسین مختاری فرمانده مرکز آموزش شهید باهنر کرمان گفت: سربازان به مدت دو ماه با رویکردهای علمی و عملی و براساس دستورالعمل قرارگاه جهادی، آموزش های لازم را فرا می گیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار