کد خبر: 847141
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی اردبیل:
مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیمارستان جایگزین فاطمی بعد از تأخیر و تعلل چندین ماهه در رفع مشکل زمین مورد نظر در سه ماهه اول امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

یاور مظفری در گفت‌و گو با خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: احداث این بیمارستان جایگزین با 260 تخت پیش از این به دلیل مشکل زمین با تأخیر مواجه شده بود که با اهدای زمین به مساحت 50 هزار متر مربع توسط خیر نام آشنای شهر اردبیل آقای نجف‌زاده در قسمت ورودی شهر اردبیل از سمت آستارا، روبه‌روی صدا و سیمای اردبیل احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: این بیمارستان 260 تختخوابی و فوق تخصصی در حال حاضر در مرحله آزمایشات مکانیک خاک است به طوریکه پروانه ساختمانی آن صادر شده است.

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان گفت: در سه ماهه امسال توسط سازمان مجری، ساختمان‌ها و تجهیزات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی با انتخاب پیمانکار آغاز شده و عملیات اجرایی آن قرار است در فازبندی مشخص به انجام برسد.

مظفری افزود: این پروژه با زیربنای 29 هزار متر مربع جز بیمارستان‌های امن محسوب می‌شود که از تکنولوژی بالای روز به ویژه تکنولوژی ضد زلزله در ساخت آن استفاده می‌شود به طوریکه در زلزله‌های با شدت بالا در اتاق‌های عمل همچنان فعالیت ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ‌این پروژه جز پروژه‌های مهم در سطح کشور است که با تأمین بیش از 90 میلیارد تومان اعتبار در مدت پنج سال به شرط تأمین اعتبار به موقع اجرایی و عملیاتی می‌شود.

مظفری اظهار امیدواری کرد با توجه به نیاز استان به این بیمارستان فوق تخصصی، با تأمین اعتبار مناسب بتوان در مهلت تعیین شده این پروژه را به سرانجام رساند تا با تحویل به دانشگاه علوم پزشکی به سرعت این مجموعه اجرایی و عملیاتی شود.

وی در مورد بیمارستان پارس‌آباد نیز اضافه کرد: با توجه به پیگیری این مدیریت، کلیه انشعابات و زیرساخت‌های این بیمارستان از قبیل آب، برق، گاز و فاضلاب فراهم شده و مشکلات اجرایی پروژه با هماهنگی و پیگیری مکرر با سازمان مجری برطرف شده است.

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر پروژه با ظرفیت بالا فعال بوده و پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر