کد خبر: 847103
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
معاون استانداری:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: متوسط پیشرفت اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی استانی ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان بیش از 85 درصد است.
مهدی زندیه وکیلی در نشست کارگروه امور عمرانی و زیربنایی ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: 18 طرح استانی امور زیربنایی و عمرانی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان مصوب شده است که بیش از 85 درصد از این طرح ها محقق شده است.
وی ادامه داد: از این 18 طرح، هشت طرح پیشرفت 100 درصدی داشته است، چهار طرح بین 80 تا 100 درصد، 2 طرح بالای 50 درصد و یک طرح بیش از 20درصد پیشرفت داشته است و سه طرح پیشرفتی نداشته است.
وی اضافه کرد: همچنین 6 طرح ملی برای پنج دستگاه اجرایی استان سمنان مصوب شده که در مجموع این طرح ها 76.5 درصد پیشرفت داشته است.
زندیه وکیلی افزود: یکی از طرح ها ارتقای بهروه وری آب و رفع فرسودگی شبکه آبرسانی بوده که این طرح 69 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با اشاره به اهمیت آب، افزود: یکی دیگر از این طرح ها تکمیل تصفیه خانه شهمیرزاد بود که هدفگذاری این طرح تا سال 95 حدود 40 درصد بوده که پیشرفت کنونی آن در حال حاضر 38 درصد است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، یکی دیگر از طرح ها را اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب شهرها اعلام کرد و افزود: کاهش یک درصدی هدر رفت آب هدفگذاری آن بود که با اجرای این طرح و با کاهش 2 درصدی هدر رفت آب، پیشرفت 200 درصدی داشته است.
این نشست با حضور مسوولان استانی برگزار شد و طرح های عمرانی و زیربنایی ستاد اقتصاد مقاومتی ٩٥ بررسی شد، همچنین درباره مسایل انتقال آب خزر بحث و تبادل نظر شد.
 18 طرح استانی و 6 طرح ملی در حوزه امور زیربنایی و عمرانی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان مصوب شده و در حال اجرا و پیگیری است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار