کد خبر: 847099
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی :
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر وحدت و انسجام نیروهای مسلح کشور، گفت: امروز نیروهای مسلح کشور افزون بر تأمین امنیت داخلی، امنیت را در منطقه نیز برقرار کرده اند و از چنان قدرتی برخوردار هستند که در هیچ برهه‌ای از تاریخ ایران صاحب این قدرت و عظمت نبوده‌ است.
آیت الله محسن مجتهد شبستری در جمع نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، اظهار داشت: امتیاز بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران از سایر ارتش‌های جهان، پیروری از مکتب اسلام و الهام گرفتن از اهل بیت علیه السلام است و فرمانده‌شان یک شخصی عادی نیست بلکه نایب امام زمان(عج) می‌باشد.

وی با اشاره به رشادت‌ها و حماسه سازی های ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح نظامی از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران رشادت‌های بسیاری را در طول دفاع مقدس از خود نشان دادند و دین خود را به اسلام ادا کردند و در عملیات‌های مختلف حماسه آفریدند.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه نیروهای نظامی، پیروی از امر ولایت فقیه را در کنار نظامی گری، وظیفه‌ شرعی خود می‌دانند، و از آن با جان و دل تبعیت می کنند، ابراز داشت: اینکه امروز مستکبرین به ساخت تجهیزات نظامی و موشکی توسط ایران اعتراض دارند، مقوله‌ جدیدی نیست چرا که آنان در اوایل انقلاب نیز هم ‌صدا با عده‌ای در داخل خواستار انحلال ارتش بودند که امام خمینی(ره) در برابر این خواسته‌ شوم‌شان ایستادند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، هشت سال دفاع مقدس را تجربه ای بزرگ برای ارتش جمهوری اسلامی ایران دانستند و افزودند: سربازان این آب و خاک، جنگ را با خون و پوست خود لمس کرده و تجربه ها اندوخته اند، امروز ارتش و دیگر نیروهای نظامی افزون بر دارا بودن تجهیزات مدرن، از نیروهای جوان و مجرب برخوردار هستند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع)، با تأکید بر وحدت و انسجام نیروهای مسلح کشور، گفت: امروز نیروهای مسلح کشور افزون بر تأمین امنیت داخلی، امنیت را در منطقه نیز برقرار کرده اند و از چنان قدرتی برخوردار هستند که در هیچ برهه‌ای از تاریخ ایران صاحب این قدرت و عظمت نبوده‌ است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ایستادگی در مقابل داعش و به زانو درآوردن تروریست‌های تکفیری توسط نیروهای نظامی را نشان از قدرت و انسجام نیروهای مسلح برشمردند.

آیت الله مجتهدشبستری از زحمات نیروهای نظامی از جمله ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در کمک به سیل‌زدگان قدردانی کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر