کد خبر: 847097
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
فرمانده لشگر عملیاتی 31 عاشورا:
فرمانده لشگر عملیاتی 31 عاشورا گقت: تنها هدف فتنه و جریان داعش مقابله با بیداری اسلامی با محوریت ایران اسلامی می‌دانند.
علی عباسقلی‌زاده  در جشنواره فرهنگی و هنری مدافعان حرم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل کریمی که در سالن الغدیر دانشگاه پیام نور هشترود برگزار شد، افزود : ظلم داعشی این بود که بین مسلمانان تفرقه افکند و جلوی بیداری اسلامی فراگیری جهان را بگیرد .
فرمانده لشگر عملیاتی 31 عاشورا افزود :گروهی به نام دین می‌آیند برای حیای دین اما آنها برای بی‌حیایی دین کار می‌کنند.
وی ادامه داد: گروه‌های فتنه سلفی, وهابی و داعشی در بین مسلمانان هستند و عده‌ای خواسته و یا ناخواسته از آنها حمایت می‌کنند.
فرمانده لشگر عملیاتی 31 عاشورا افزود: انتظار از جهان اسلام این بود که باید این فتنه داعشی در نطفه خفه می‌شد اما نیت شوم، پلید، شیطانی و مکارانه کشوری انگلیس و بی‌بصیرتی برخی مسلمانان باعث شده امروز داعش به وجود آید و رشد کند.
عباسقلی‌زاده خاطرنشان کرد: پیامبر برای احیای ادب , احترام , عفت و احیای دین آمده بود حالا کجای رفتار داعشی‌ها و وهابی‌ها با دستور پیامبر سنخیت دارد.
وی گفت: اگر امروز وجود مقام معظم رهبری که دید و بینش و حرکاتش برپایه اسلام است، نبود داعش وارد کشور ما هم می‌شد .
عباسقلی‌زاده ادامه داد: شهدا رفتند تا سر ما پیش ائمه‌اطهار سرافکنده نشود و ما رو سفید شویم.
وی گفت: شهدایی که تقدیم حریم ولایت شده‌اند طبق فرموده رهبری اجر دو شهید را دارند و انبیاء الهی در عصر حاضر هستتد.
فرمانده لشگر عملیاتی 31 عاشورا، از داعش به عنوان خوارج زمان با نیت پلید و باطل یاد کرد و افزود: این گروه با ظااهر حرف حق و با احادیث و قرآن می‌آیند تا انشقاق ایجاد کرده و ریشه اسلام را بزنند.
وی در ادامه به حضور حداکثری مردم با انتخاب آگاهانه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری تاکید کرد و افزود: هدف دشمنان دین و اسلام عقب‌ماندگی ما و عدم پیشرفت ماست.
محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با بیان اینکه شهدا راه چند ساله عارفان را یک شبه طی کردند، خاطرنشان کرد: به‌حق شهادت هنر مردان خداست و آرزوی همه ماست که به درک، شعور و معرفت شهدا نائل شویم، باید گفت که شهدا چراغ راه حرکت امروز جامعه در جهت سعادت بوده و هستند.
وی افزود: انتقال پیام انقلاب و شهدا باید هوشمندانه و با بهره‌مندی از حداکثر ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای صورت گیرد.
محمدپور در ادامه گفت: افراطی‌گری باعث می‌شود خلاف حرکت رهبری و ولایت حرکت کنیم.
وی گفت: مرکز ثقل و نقطه مهم دین اسلام و ائمه اطهار این است که افراط و تفریط نکنیم زیرا نقطه خطر در اینجاست.
سید حمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت هم با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی و استقامت محدود به ایران نمی‌شود، گفت: این روحیه در سوریه، لبنان، عراق و یمن هم وجود دارد.
وی افزود : شهدای مدافعان حرم با ایستادن برابر نظام سلطه، داعش و تکفیری‌ها رسم عشق، ایثار و جوانمردی را به‌جا آوردند.
امینی، امنیت و حریت کشور را مدیون شهدا به خصوص شهدای مدافعان حرم دانست و گفت : امروز دشمنان اسلام و ایران از وجود جوانان دلیر و عاشق شهادت در کشور در هراس است و باورشان شده که ملت ایران عاشق شهادت هستند.
حسن مستفید، فرماندار هشترود هم تاکید کرد: باید قدردان شهدا به خصوص مدافعان حرم باشیم که نگذاشتند دشمنان اسلام و قرآن از مرزها وارد کشور ما شوند و با نثار جانشان به ما درس آزادی و آزادگی دادند .
وی خواستار احداث فرهنگسرای مستقل و با تجهیزات کامل در این شهرستان را شد و گفت: نبود فرهنگسرا در این شهرستان باعث شده هنرمندان هشترودی نتوانند آثار خود را به معرض نمایش بگذارند .
حجت‌الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود نیز بسترسازی ظهور امام زمان (عج) را شهدا عنوان کرد و گفت: با یاد شهدا می‌توان به قلب‌ها رسوخ کرد .
وی گفت : نبرد نهایی بین حق و باطل در علایم آخرالزمانی است و الان جبهه باطل با سرکردگی داعش و وهابی با تمام قوا تشکیل شده البته در مقابل آنها هم جبهه حق با تمام قوا در حال حرکت است.
رقیه زارعی رئیس اداره فر هنگ و ارشاد اسلامی هشترود گفت: جشنواره استانی فرهنگی و هنری مدافعان حرم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم اسماعیل کریمی در پنج رشته شعر, عکس , نقاشی , فیلمنانه نویسی و نمایشنامه‌نویسی در جهت شناخت شخصیت و ابعاد بزرگ روحی و معنوی شهیدان ایران اسلامی به خصوص شهدای مدافع حرم و جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در قالب‌های فرهنگی و هنری انجام گرفت .
وی افزود: برای این جشنواره 793 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که پس از داوری تعداد 35 اثر برگزیده شدند.
زارعی گفت: این آثار با محور و موضاعات شامل نقش تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب در هدایت محور مقاومت, ترسیم چهره زیبای مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم , نقش ایران و حزب الله در محور مقاومت, نمایش مقاومت مردم سوریه , عراق , لبنان , یمن و فلسطین در برابر گروه‌های تروریستی و اشغالگران , ترسیم چهره حامیان تروریست نظیر آمریکا , رژیم صهیونیستی , انگلیس و عربستان و ترسیم چهره گروه‌های تروریستی منطقه نظیر داعش و جبهه النصره برگزار شد.
در پایان این جشنواره فرهنگی و هنری از خانواده شهید اسماعیل کریمی و نفرات برتر تجلیل شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر