کد خبر: 847096
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه خبر داد:
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از کاهش 80 درصدی تصادفات منجربه فوت درسال95 خبر داد.
فرخ جلالی با اعلام این خبر گفت: مجموع آمار تصادفات در سال 95 به نسبت مدت مشابه  32درصد کاهش یافته است .

فرخ جلالی تصریح کرد: بررسی ها نشان میدهد آمار تصادفات در حوزه مالی 40 درصد  ، در تصادف منجر به جرح 5/14 درصد کاهش وهمچنین در موضوع تصادفات منجر به فوت 80 درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه شاهد بودیم که این نشان از توجه وتغییر رفتار ترافیکی رانندگان اتوبوس وهمچنین تاثیر آموزشهای مستمر بوده که جا دارد از همه اتوبوسرانان عزیز که این افتخار را نصیب خود وشرکت واحد اتوبوسرانی نموده اند تشکر وقدردانی نمایم.

وی اظهار داشت: رعایت نکات و قوانین مربوط به راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و عابران، قطعاً در کاهش آمار تصادفات رانندگی نقش بسزایی دارد و موجب می شود رانندگی با ایمنی بیشتری صورت پذیرد که عملکرد ورفتار ترافیکی ناوبران ناوگان حمل ونقل عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار است..

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز افزود : جهت ارج نهادن وارزش گذاری و تکریم اتوبوسرانانی که در این هیاهوی ترافیک و شلوغی معابر  توانسته اند رانندگی ایمن ، سالم و بدون خطر را انجام دهند بایستی  بعنوان سفیران ایمنی والگوی دیگر همکاران معرفی شوند و این عمل تاثیرات مهم و مثبتی در کاهش آمار تصادفات داشته و توسعه و ارتقاء فرهنگ رانندگی ایمن در کلانشهر تبریز  را به دنبال خواهد داشت.

وی آموزشهای مستمر و تخصصی رانندگان که توسط کارشناسان پلیس راهور و اساتید دانشگاه  انجام می گیرد را از دیگر عوامل موثر وتاثیر گذار در کاهش تصادفات خواند و افزود: خوشبختانه موضوع آموزش در سالجاری در حوزه حمل و نقل به صورت چشمگیری مورد توجه  قرار گرفته و با برنامه ریزی صورت گرفته،  آموزش اتوبوسرانان بصورت جدی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به موضوع تجلیل اتوبوسرانان بدون تصادف تصریح کرد: تغییر رویکرد ونگرش مجموعه مدیریتی شرکت واحد در راستای تکریم بیش از پیش رانندگان اتوبوس در سال 95علاوه بر تجلیل از اتوبوسرانان ،از همسرانشان نیز بعنوان مهمترین رکن خانواده در ایجاد آرامش روحی وروانی که نقش بسزایی ایفا نموده بودند دردهه فجر انقلاب اسلامی مورد تکریم وتجلیل قرارگرفتند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی درپایان افزود درحوزه خرید بیمه نامه ها علیرغم افزایش 65 درصدی به نسبت سال 94 ، خوشبختانه شرکت واحد اتوبوسرانی توانسته با تدابیر مورد نیاز وهمچنین انضباط مالی این مهم را نیز به نحو مطلوبی به سرانجام برساند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر