کد خبر: 847095
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: تمامی تمهیدات در استادیوم یادگار امام (ره ) تبریز برای رفاه حال تماشاگران مهیاست.
جمشید نظمی در نشست هماهنگی دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران اظهار داشت: تمام تمهیدات در استادیوم یادگار امام ره تبریز برای میزبانی دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران برای تماشاگران فهیم و پرشور انجام یافته است.

وی در ادامه افزود‌: استادیوم یادگار امام ره تبریز از هر نظر و با تمام قوا آماده میزبانی دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران است.

نظمی گفت:همانند بازی‌های دیگر لیگ برتر عوامل اجرایی و برگزاری استادیوم یادگار امام‌(ره) تبریز در کنار هیات فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و نیروی انتظامی و یگان ویژه و نهادها و‌ ارگان‌های ذیربط‌، تمامی تمهیدات و اقدامات و هماهنگی های لازم انجام گرفته است تا 31 فروردین حماسه‌ای دیگر برای فوتبال تبریز روی داده و شاهد حضور بیش از 70 هزار تماشاگر فهیم و پرشور آذربایجانشرقی در استادیوم باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت‌: هواداران تراکتورسازی تبریز در استادیوم یادگار امام ‌ دوباره در بازی استقلال تهران دوباره ادب‌، مهمانوازی و فرهنگ اصیل مذهبی و ملی خود را به فوتبال کشور نشان خواهند داد.

وی افزود‌: فوتبال استان با حمایت پرشور و بی‌نظیر هواداران فهیم و با فرهنگ خود در جایگاه بالاتری از سایر رشته های ورزشی استان قرار دارد‌.

وی افزود‌: نظام ما نظام مردمی است و خواست مردم‌، خواست مسئولین بوده و علاقه مردم به این رشته موجب شده تا مسئولین سیاسی و اجرایی استان نیز به علاقمندی مردم توجه نشان دهند و به فوتبال توجه ویژه‌ای کنند چون این شور و نشاط و ظرفیت در فوتبال استان وجود و نمونه بارز آن حضور بیش از 70 هزار تماشاگر و هوادار فهیم در بسیاری از بازی‌های فصل‌های پیش است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در ادامه بیان داشت: هواداران و تماشاگران تیم‌های تبریز نماد‌، هویت و اعتبار فوتبال استان و کشور هستند و برای رفاه آنان تمام تلاش و اقدامات خود را تسریع خواهیم بخشید که این وظیفه و رسالت اصلی اداره کل ورزش و جوانان است.

وی افزود‌: سیستم صوتی‌، اسکوربورد‌، جایگاه تماشاگران‌، زمین بازی‌، رختکن ها‌، ورودی های استادیوم و مسیرهای دسترسی آماده هستند تا شاهد حضور پرشور علاقمندان در این بازی باشیم.

نظمی در این نشست خواستار تلاش کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در ایجاد آرامش و تعامل با عوامل اجرایی شد.

در این نشست رئیس هیات فوتبال‌، نماینده فرمانداری شهرستان تبریز‌، نمایندگان باشگاه تراکتورسازی‌، نیروی انتظامی‌، یگان ویژه‌، اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز‌، مسئولین استادیوم 70 هزار نفری تبریز حضور داشتند.

بر همین اساس دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز روز پنجشنبه 31 فروردین ماه راس ساعت 17:45 در استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز برگزار خواهد شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر