کد خبر: 847045
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
رئيس سازمان سينمايي با حضور در مؤسسه رسانه‌هاي تصويري در گفت‌وگو با مديرعامل و کارشناسان بخش‌هاي مختلف اين مؤسسه، از آخرين فعاليت‌هاي انجام شده در زمينه VODو سينما سيار بازديد کرد.
به گزارش «جوان» و به نقل از روابط عمومي مؤسسه رسانه‌هاي تصويري، محمدمهدي حيدريان به همراه جمعي از مديران سازمان سينمايي با حضور در مؤسسه رسانه‌هاي تصويري با سيدمصطفي ابطحي، مديرعامل اين مؤسسه پس از ديدار و گفت‌وگو، از نزديک از فعاليت‌هاي اين مؤسسه در زمينه VOD و سينما سيار بازديد کرد. حيدريان با تقدير از زحمات انجام شده در مؤسسه رسانه‌هاي تصويري اظهار کرد: راه پيش در بخش VOD راهي طولاني‌تر و بسيار مثمرتر براي کل فعاليت‌هاي سينمايي بوده و نگاه من بيشتر به اين حوزه است و چشم اميد را متوجه اين  VODمي‌کنم. رئيس سازمان سينمايي تأکيد کرد: بازار اصلي صنعت تصوير که شعار ما توليد نهضت محتواست، اينجا بوده و لاغير و الباقي بخش‌ها بازارک‌هايي است که بايد تلاش کنند بخش  VODرونق پيدا کند. وي يادآور شد: سينماهاي ما، سالن‌هاي ما و هر نوع عرضه ديگري که داريم مردم را علاقه‌مند مي‌کنند که در اين نوع محمل و راه‌هاي ارتباطي، آنچه که مي‌خواهند پيدا و استفاده کنند لذا برنامه براي بخش VOD بسيار مفصل است و بايد با رعايت همه جوانب و ايجاد تسهيلات براي کاربر به اين مهم توجه ويژه داشت.
 
رئيس سازمان سينمايي تأکيد کرد: جلساتي را در هفته‌هاي آتي به ترتيب اولويت مسائل از جمله موانع قانوني در بخش  VODبرگزار مي‌کنيم تا به موضوع حمايت‌ها برسيم و ساز و کار اجرايي تعيين شود. در اين ديدار سيدمصطفي ابطحي، مديرعامل مؤسسه رسانه‌هاي تصويري و منظري و رحماني‌اقدم توضيحات مفصلي در خصوص  VODو سينما سيار ارائه و سياست‌هاي مؤسسه رسانه‌هاي تصويري در توسعه اين دو هدف به انضمام حمايت از نمايش خانگي به عنوان يک رسانه مستقل پرمخاطب و تأثيرگذار را بيان کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار