کد خبر: 847005
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
رضايي در نشست هم‌انديشي فعالان رسانه‌اي انقلاب اسلامي:
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: فضاي مجازي شبيه به ميدان جنگ در سال اول جنگ شده است و بايد در فضاي مجازي به دنبال تشكيل جبهه نيروهاي انقلاب باشيم.
 فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: فضاي مجازي شبيه به ميدان جنگ در سال اول جنگ شده است و بايد در فضاي مجازي به دنبال تشكيل جبهه نيروهاي انقلاب باشيم.
به گزارش فارس، محسن رضايي استاد دانشگاه جامع امام حسين(ع) در جلسه هم انديشي با دانشجويان بسيجي فعال در حوزه رسانه كه به ميزباني كميته گفتمان دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام برگزار شد، گفت: اين احتمال كه دولت بعد، ادامه دولت فعلي باشد و همين مسير را بدون تغيير اساسي ادامه دهد، منتفي نيست و اين احتمال هم قوي است كه دولت انقلابي با تحولاتي براي كارآمدي و نجات اقتصاد روي كار بيايد.
رضايي ادامه داد: همچنين احتمال اينكه انتخابات به دور دوم كشيده شود، زياد است اما در هر حال آنچه براي ما اهميت دارد، تشكيل دولت اصلح است، ضمن آنكه تفرقه و رقابت غير موجه ميان نامزدهاي انتخاباتي را موجب ناكارآمد شدن دولت آينده مي‌دانيم.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: با شرايط خاص و مهمي مواجهيم كه نشان مي‌دهد نتيجه انتخابات بر مناسبات داخلي و خارجي تأثير خواهد داشت، بنابراين مسئوليت سنگيني به عهده دوستداران انقلاب اسلامي است. به طور مشخص در جبهه نيروهاي انقلاب كه فراتر از يك جناح سياسي است، مسئله وحدت در تشكيل دولت انقلابي از مقوله اشخاص مهم‌تر است چراكه اشخاص بايد خود را فداي انقلاب كنند و هواداران، وحدت را بر نامزد مورد علاقه خود ترجيح دهند.
در اين حالت هر شخصي از نيروهاي انقلاب در انتخابات موفق شود، وظيفه تشكيل يك دولت انقلابي را به عهده خواهد داشت. انتظار از نيروهاي انقلاب نيز اين است كه در رقابت‌ها به تخريب يا حاشيه‌پردازي روي نياورند.
وي با تصريح اين مطلب كه نبايد در انتخابات به دنبال تعيين رئيس دوم براي كشور بود، اضافه كرد: ما به دنبال تشكيل دولت انقلابي هستيم، نه رونمايي از رئيس دوم كشور چراكه رئيس دولت، رئيس دوم كشور نيست و دولت انقلابي آينده، بايد خاكي‌ترين و خادم‌ترين دولت باشد و از همه نيروهاي انقلاب براي خدمت به مردم استفاده كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار