کد خبر: 847002
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
رونمایی از مستند «روز هفتم»؛
در سالروز حادثه‌ی سقوط اتوبوس سربازان، مستند «روز هفتم» رونمایی می شود.
کارگردان مستند روز هفتم گفت: مستند «روز هفتم» روایتی دست اول و بی واسطه از این رویداد تلخ است که بدون هیچ سانسوری به گشودن گره های این حادثه می پردازد.
حسین نوری در رابطه با چگونگی ساخت این مستند افزود: هفت روز پس از تصادف، در محل حادثه حاضر شدیم و با مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی، حادثه دیدگان و مجروحان، خانواده جان باختگان، کادر بیمارستان و رئیس تعاونی  مسافرتی به گفتگو نشستیم تا جزئیات این ماجرا روشن شود.
این کارگردان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پی وقوع این حادثه، گفت: رهبر انقلاب در این باره دغدغه داشتند و فرمودند که «مسئولان نظامی و غیر نظامی در قبال این حوادث باید همه‌ی پیگیریهای لازم را انجام دهند. جان عزیز جوانان ما نباید در معرض چنین خطراتی قرار بگیرد.»
وی افزود: پس از پیام مقام معظم رهبری در قالب یک تیم مستندسازی و با تلاش مسئولان خبرگزاری دفاع مقدس راهی محل حادثه در شیراز شدیم تا نقاط مبهم این ماجرا روشن شود.
نوری در پایان خاطرنشان کرد: این مستند، دوم تیرماه 1396 همزمان با سالروز حادثه ی تلخ سقوط اتوبوس سربازان به دره نی‌ریز رونمایی خواهد شد.
گفتنی است حادثه سقوط اتوبوس سربازان پادگان صفر پنج کرمان در ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد چهارشنبه۲ تیرماه ۱۳۹۵ در محور نی‌ریز به فارس اتفاق افتاد که در این حادثه ۱۳ سرباز و ۶ نفر دیگر فوت شدند و ۶۰ نفر نیز مصدوم شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار