کد خبر: 846838
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از احداث ایستگاههای جدید در نقاط گردشگرپذیر شهر خبر داد.
فرخ جلالی ، از طراحی و احداث ایستگاههای جدید در نقاط پرتراکم و  نواحی گردشگری تبریز خبر داد و افزود: در سال جدید ایستگاههای میدان شهداء ، صدر واقع در اول خیابان ارتش جنوبی و ایستگاه طوبی در آبرسان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: در احداث این ایستگاهها علاوه بر رعایت اصول فنی و زیبایی در طراحی و اجرا، تبدیل ایستگاههای فوق به یک نهاد و مکان فرهنگی مورد توجه ویژه  قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تصریح کرد: برنامه ریزی لازم با رویکرد فرهنگی برای بهینه کردن مدت زمان انتظار مسافر در این ایستگاهها ، با نصب مانیتور و باکس مطالعه مورد توجه قرار گرفته است تا مسافرین و همشهریان عزیز در حین انتظار، با مطالعه جراید و کتاب و همچنین نمایش تیزرهای فرهنگی و آموزشی در ایستگاه اتوبوس، از زمان خود به بهترین نحو ممکن که قبلا" به عنوان اتلاف وقت مسافر تلقی می شد، استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: مزیت دیگر این ایستگاهها مجهز بودن به سامانه پخش اذان در ساعات شرعی ، نمایش تاریخ شمسی، قمری و میلادی و یاد آوری مناسبتهای مذهبی می باشد و همچنین وجود  تابلوLED در ایستگاههای فوق ظرفیت اطلاع رسانی و ارائه پیامهای آموزش شهروندی و فرهنگی را به شهروندان  دو چندان نموده است.

جلالی اضافه کرد: در صورت جذب اعتبارات مورد نیاز، رونداحداث ایستگاههای مذکور تسریع و  در حداقل زمان ممکن در ایستگاههای پرتراکم انجام خواهد گرفت و این مهم مشارکت مناطق شهرداری کلانشهر تبریز را می طلبد تا بتوانیم در نواحی مختلف شهر شاهد احداث چنین ایستگاههایی با رویکرد فرهنگی باشیم.

وی در پایان افزود: سعی ما بر این بود که در سال جدید در نقاط پرتراکم و گردشگر پذیر مثل میدان شهداء که نزدیکترین محل به مجموعه بزرگ بازار تاریخی تبریز است با احداث چنین ایستگاههایی ضمن ارایه خدمات شایسته به شهروندان و مسافرین عزیز، شاهد یک نواختی و متحدالشکل بودن ایستگاه های اتوبوس شهری باشیم که خوشبختانه طبق پیش بینی و برنامه ،پروژه ساخت و اجرا به اتمام  ومورد بهره برداری مسافرین قرار گرفت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر