کد خبر: 846817
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
رئيس سازمان بسيج مستضعفين:
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به لزوم وجود شور، نشاط و اميد در جامعه، گفت: انقلاب اسلامي ما را زنده كرد و براي انقلابي بودن بايد خادم مردم باشيم.
به گزارش خبرگزاري بسيج، سردار غلام‌حسين غيب پرور روز گذشته در جمع فرماندهان پايگاه‌ها، حوزه‌هاي مقاومت و پاسداران سپاه روح‌الله استان مركزي با اشاره به هويت و ماهيت انقلاب اسلامي، شرط عزت كشور را در انقلابي بودن دانست و گفت: انقلاب ما را احيا كرد و اگر انقلاب اسلامي در سال 57 اتفاق نيفتاده بود هنوز هم مورد تحقير همگان بوديم و كسي جرئت نداشت در اين كشور از دين خدا دم بزند، اما امام خميني(ره) بود كه با فرياد خود ما را بيدار كرد.
سردار غيب‌پرور با بيان بخشي از هزينه‌هايي كه براي انقلاب اسلامي شده است، تصريح كرد: بي شك آينده درخشان در انقلابي بودن است اما برخي راه را گم كرده و تعالي و پيشرفت كشور را در جاي ديگر جست‌وجو مي‌كنند. وي در ادامه با اشاره به نقش بسيج در مسير انقلاب افزود: بايد بدانيم كه بسيج در انقلاب اسلامي در كجا قرار دارد؛ اگر ندانيم در چه موقعيتي هستيم، دچار بلاي بزرگ روزمرگي مي‌شويم و شور، نشاط و پيشرفت از زندگي ما گرفته مي‌شود. رئيس سازمان بسيج اظهار داشت: بسيج مانند يك اسكله است كه هر جاي انقلاب بلرزد، بايد آن بخش را به بسيج وصل كرد تا امواج آب آن را نبرد، بنابراين بسيج بايد در همه عرصه‌ها حضور داشته باشد. براي تحقق اين حضور نيز بايد ظرف بسيج را وسيع ببينيم و بسيجي بودن فقط به داشتن پرونده در پايگاه نيست. بسيجي كسي است كه دلداده ولايت، شهدا و ارزش‌هاست، حتي اگر در پيش ما پرونده نداشته باشد.
 
جانشين فرمانده سپاه در امر بسيج، اميد بخشي را از كارهاي مهم بسيج عنوان كرد و گفت: جامعه ما امروز به بهجت، نشاط و اميد نياز دارد، اما با وجود كارهاي زيادي كه در دوران انقلاب شده، عده‌اي براي مردم آيه يأس مي‌خوانند و گويا تعمد دارند كه شيريني نعمت‌هاي انقلاب در كام مردم ننشيند.
 
اين فرمانده دوران دفاع مقدس شهداي مدافع حرم را از مصاديق اميد بخشي و اعتماد‌آفريني در جامعه عنوان كرد و گفت: شهداي مدافع حرم اين باور را در مردم به وجود آوردند كه روحيه بسيج و سپاه همان روحيه دوران دفاع مقدس است. ضمن اينكه بنده در بين خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم يك مورد سراغ ندارم كه دچار ترديد باشد. سردار غيب پرور در ادامه با تأكيد بر اينكه بسيج در هر عرصه‌اي بايد شاخص باشد، گفت: براي انقلابي بودن بايد خادم مردم باشيم و بيش از اين در حوزه خدمت‌رساني فعال باشيم. وي صدق در گفتار و عمل را از ويژگي‌ها و الزامات كار بسيج دانست و با تأكيد بر توان بالاي بسيجيان در انجام امور اظهار داشت: كار فرهنگي با كار تبليغي متفاوت است؛ در كار فرهنگي بايد عمق لازم را داشته باشيم و لازمه كار عميق، تفكر و انديشيدن است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
مانند احمدی نژاد !!!!!!!!!!!!!!!؟ که گند زد به مملکت با آن همه حمایت نظام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار