کد خبر: 846816
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
نگاه ليبرالي به كشور و تداوم جرياني كه گرفتار نفوذ است، شرايط سختي را به ما تحميل خواهد كرد.
به گزارش تسنيم، محمدباقر ذوالقدر، عضو شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي صبح ديروز در همايش كارگاه‌هاي تخصصي و قشري اين جبهه در مسجد بقيه‌الله، اظهار داشت: جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي يك كار مقطعي، موقتي و زودگذر نيست. وي افزود: بر خلاف برخي از القائات و شبهات مبني بر اينكه اين جبهه براي انتخابات تشكيل شده يك برداشت غلط است. البته ما به اين صحبت‌ها به دليل سابقه رفتار گروه‌هاي سياسي حق مي‌دهيم.
ذوالقدر گفت: تشكيل جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي فراتر از يك رخداد انتخاباتي و ضرورت پاسخ به يك نياز و مسائل انقلاب است. عضو شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با بيان اينكه ما هرجا غافل از سرمايه اجتماعي بوديم از دسترسي به اهداف باز مانديم، گفت: ما نتوانسته‌ايم از سرمايه اجتماعي در حوزه اقتصاد به خوبي استفاده كنيم چرا كه بايد كشور را با مشاركت مردم مي‌ساختيم، اما نگاه ليبرالي به سازندگي و توسعه مانع اين كار شد. بنابر اين هيچ يك از مؤلفه‌هاي سرمايه اجتماعي در حوزه اقتصاد كاركرد ندارد.
 
ذوالقدر در ادامه سخنان خود به انتخابات اشاره و تصريح كرد: اگر قطعاً نيروهاي انقلاب و مردم يك تصميم هماهنگ براي اصلاح مديريت كشور نگيرند، با شرايط سخت‌تري در آينده روبه‌رو خواهيم بود. نگاه ليبرالي به كشور و تداوم جرياني كه گرفتار نفوذ است شرايط سختي را به ما تحميل خواهد كرد. عضو شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با بيان اينكه كنار زدن يك دولت مستقر كار بسيار سختي است، ‌گفت: دولت مستقر 200 تا 300 هزار مدير در اختيار دارد كه آنها اهداف و آينده خود را در استقرار اين دولت مي‌دانند و البته اين دولت‌ها همواره از همه ظرفيت خود براي تبليغات استفاده كردند اما در عين حال پخش اقامه نماز يكي از كانديداهاي ما در آستان قدس رضوي از صدا و سيما را بر نمي‌تابند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار