کد خبر: 846807
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
رئيس دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش گفت:دو راهزن مسلح كه هنگام سرقت يك‌دستگاه خودرو در جاده اهواز - شوش، راننده آن را به قتل رسانده بودند، دستگير شدند.
مجيد افراخته افزود: اين سارقان مسلح تيرماه پارسال هنگامي كه قصد سرقت يك دستگاه خودروي پژو در جاده اصلي اهواز - شوش را داشتند با مقاومت راننده روبه‌رو شدند و با شليك گلوله وي را به قتل رساندند و متواري شدند. وي گفت: با تلاش اداره عمليات ويژه پليس آگاهي خوزستان و پيگيري دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش، قاتل در روستاي قلعه كوچك شهرستان كارون خوزستان شناسايي و دستگير شد.
افراخته افزود: متهم رديف اول پارسال در شهرستان نيشابور استان خراسان رضوي دستگير شده بود و همدست وي نيز با هماهنگي مقام قضايي بامداد دوشنبه در مخفيگاه خود همراه با يك قبضه اسلحه جنگي دستگير شد. قتل راننده سواري پژو بامداد پنجم تيرماه 95 در نزديكي شهر الوان و محدوده روستاي بيت حاتم بخش شاوور رخ داد.
در اين حادثه راننده خودرو كه از ناحيه ران مورد اصابت گلوله اسلحه كلت سارقان قرار گرفته بود بر اثر شدت خونريزي در بيمارستاني در اهواز جان باخت. سارقان هنگامي كه از سرقت سواري پژو نااميد شدند، خودروي پرايدي را به قصد سرقت در جاده سراسري اهواز - شوش متوقف كردند، اما با اقدام اهالي و تعقيب آنها، سارقان خودروي پرايد را رها كردند و متواري شدند. بخش شاوور با دو شهر الوان و شاوور و بيش از 120 روستا و 90 هزار نفر جمعيت بزرگ‌ترين بخش در خوزستان است.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار