کد خبر: 846797
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
هر روز ابعاد تازه‌اي از قتل عام زنان و كودكان فوعه و كفريا منتشر مي‌شود، مقامات محلي مي‌گويند از سرنوشت‌ عده‌‌اي ديگر خبري نيست كه...
هر روز ابعاد تازه‌اي از قتل عام زنان و كودكان فوعه و كفريا منتشر مي‌شود، مقامات محلي مي‌گويند از سرنوشت‌ عده‌‌اي ديگر خبري نيست كه احتمالاً اجساد آنها توسط گروه‌هاي تروريستي ربوده و به تركيه انتقال داده‌ شده‌اند تا شروطي جديد را بر دولت‌هاي حامي دمشق تحميل كنند.
 
نماينده شيعيان دمشق با تأكيد بر اينكه حمله تروريستي در الراشدين حلب با هدف تحميل شروط جديد بر متحدان دمشق صورت گرفته، گفت: تركيه اجساد شهداي الفوعه و كفريا را براي مذاكره بر سر آنها ربوده است. حجت‌الاسلام سيد فادي برهان، نماينده شيعيان در زينبيه دمشق به فارس گفت: از آنجايي كه توافق تخليه چهار شهر مضايا و الزبداني و الفوعه و كفريا تحت نظارت كشورهاي ضامن صورت گرفت، برخي گروه‌هاي تروريستي به دنبال بهره‌برداري و سودجويي بيشتر از فرصت به دست آمده برآمدند. برهان تاكيد كرد: تروريست‌ها با ترتيب دادن حمله تروريستي بزدلانه عليه اهالي مظلوم الفوعه و كفريا در الراشدين حلب به دنبال تحميل شروط جديدي بر قدرت‌هاي حامي دمشق هستند. وي با بيان اينكه پس از انفجار الراشدين معيارها و محاسبات فرق كرده است، گفت: اجساد قريب به 42 نفر از شهداي اين انفجار به تركيه منتقل شده تا بعداً بر سر آنها مذاكره شود. نماينده شيعيان دمشق تاكيد كرد: تركيه اجساد شهداي الفوعه و كفريا را براي گراميداشت آنها نپذيرفته، بلكه مي‌خواهد بر سر آنها مذاكره كند، يعني در پشت پرده بازي‌هايي به دستور كشورهاي گرداننده تروريسم جريان دارد تا معيارها را تغيير بدهند. برهان گفت: تروريست‌هاي جنايتكار با به خاك و خون كشيدن كودكان الفوعه و كفريا بار ديگر راهبرد ارعاب و وحشي گري خود را به سوري‌ها و دنيا ثابت كردند و نشان دادند كه از هيچ عقل و منطقي برخوردار نيستند. وي تاكيد كرد: اين توافق‌ها تحت نظارت كشورهاي ضامن تروريست‌ها منعقد شد و دولت سوريه و متحدانش سياست دولتي را پياده مي‌كنند اما گروه‌هاي تروريستي مطابق ميل و مزاج خود عمل مي‌كنند، به‌خصوص كه بين آنها هم اختلاف زيادي است و با اين جنايت به دنبال برانگيختن اختلافات طايفه‌اي در سوريه هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار