کد خبر: 846787
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
نادر طالب‌زاده در مراسم رونمايي از مستند «نبرد براي يک رؤيا» با اشاره به لزوم طرح سياستگذاري‌هاي کلان فرهنگي و رسانه‌اي در مقابله با داعش گفت: «انقلاب فرهنگي بايد يکي از کارهايش طرح همين سياستگذاري‌ها باشد که تا به حال به آن ورود نکرده است.»
نادر طالب‌زاده در مراسم رونمايي مستند «نبرد براي يک رؤيا» با بيان اينکه برنامه‌هاي تلويزيون‌هاي غربي در ظاهر بر ضدداعش است، اما در باطن آن را حمايت مي‌کند، گفت: «همين امروز هم CNN مستندي درباره داعش پخش کرد که بسيار هم قوي بود. گروه تروريستي داعش نمي‌تواند چنين فيلم‌هاي تبليغي قوي بسازد، آنها حداکثر فيلمسازي‌شان ايجاد رعب است که مخاطبان‌شان را از اسلام بترسانند. اصل طرح ISIS هم همين موضوع بود که رزمنده‌هاي مسلماني را که با استکبار در حال مبارزه هستند، خسته کند.» کارگردان سريال بشارت منجي با تصريح اينکه رسانه‌هاي غربي هرگز به مسئله دشمني داعش با شيعيان اشاره نمي‌کنند، گفت: «برنامه‌سازان غربي با تصويري که از داعش نشان مي‌دهند باعث گيج شدن مخاطب در شناخت اسلام مي‌شوند. رعب، استراتژي اصلي داعش است و آنها تنها ابزارشان ترور به معناي واقعي است.
 
آنها يک نفرت عميق از ائمه اطهار و حتي رسول گرامي اسلام دارند.» وي با تشريح راه‌هاي مقابله با اين نگاه گفت: جمهوري اسلامي بايد براي مقابله با جنگ رسانه‌اي گروه‌هاي تکفيري طرح‌هاي داخلي و البته جهانشمول داشته باشد. متأسفانه در اين زمينه سياستگذاري کلان تاکنون اعمال نشده است. مثلاً‌ انقلاب فرهنگي بايد يکي از کارهايش طرح همين سياستگذاري‌ها باشد که حتي يک بار هم تا به امروز به آن ورود نکرده است. ما موضوعات زيادي داريم که مي‌تواند مخاطبان را از گمراهي برهاند. مسائلي مانند آزادي کليساها و ديرها از سوي حزب‌الله يا معرفي قديمي‌ترين کليساي جهان که در ايران قرار دارد مي‌تواند يک نگاه واقعي به مخاطب جهاني بدهد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار