کد خبر: 846738
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
مديرمسئول روزنامه كيهان با بيان اينكه «افتتاح رسمي» واژه من‌درآوردي و اسم مستعار است كه براي «افتتاح دوباره» اختراع كرده‌اند، افزود: سخن اين است كه اگر اين طرح‌ها قبلاً افتتاح‌شده و به بهره‌برداري رسيده است، افتتاح رسمي آن چه مفهومي دارد.
مديرمسئول روزنامه كيهان با بيان اينكه «افتتاح رسمي» واژه من‌درآوردي و اسم مستعار است كه براي «افتتاح دوباره» اختراع كرده‌اند، افزود: سخن اين است كه اگر اين طرح‌ها قبلاً افتتاح‌شده و به بهره‌برداري رسيده است، افتتاح رسمي آن چه مفهومي دارد.
حسين شريعتمداري در گفت‌وگو با فارس گفت: بسياري از پروژه‌هايي كه اين روزها دولت در آستانه انتخابات از افتتاح آنها خبر مي‌دهد، قبلاً افتتاح‌شده و به بهره‌برداري هم رسيده است و افتتاح دوباره آن غير از تبليغات توخالي انتخاباتي هيچ توجيه ديگري ندارد. مديرمسئول كيهان گفت: دولت كه مي‌داند اين حركت ناپسند از نگاه آگاهان پنهان نمي‌ماند دست به اقدام ديگري هم زده است و با افزودن پسوند «رسمي» به كلمه «افتتاح» تلاش كرده كه افتتاح دوباره پروژه‌ها را يك اقدام جديد معرفي كند و از اين طريق كار و تلاش ديگران را كه ربطي به دولت كنوني ندارد يا فقط چند درصد جزئي آن در دولت كنوني بوده است به نام دولت يازدهم فاكتور كند. شريعتمداري بابيان اينكه «افتتاح رسمي» يك واژه من‌درآوردي و يك اسم مستعار است كه براي «افتتاح دوباره» اختراع كرده‌اند، افزود: سخن اين است كه اگر اين پروژه‌ها قبلاً افتتاح‌شده و به بهره‌برداري رسيده است، افتتاح رسمي آن چه مفهومي دارد، البته ممكن است بگويند بهره‌برداري از اين پروژه‌ها قبلاً به‌صورت آزمايشي بوده است و اكنون به‌طور رسمي افتتاح‌شده‌اند كه در پاسخ به اين مطلب هم بايد گفت، دوره آزمايش و تست يك پروژه، بخشي از پروژه است و هيچ پروژه‌اي قبل از آزمايش افتتاح نمي‌شود، حال‌آنكه برخي از پروژه‌هاي مورداشاره قبلاً افتتاح‌شده‌اند يعني دوره آزمايشي را طي كرده‌اند وگرنه دليلي نداشت كه افتتاح‌شده و بهره‌برداري از آنها نيز شروع‌شده باشد.
مديرمسئول كيهان همچنين به افتتاح چند فاز از تأسيسات عسلويه اشاره كرد و گفت: مراجعه به سابقه اين فازها در رسانه‌ها نشان مي‌دهد برخي از آنها پيش‌ازاين افتتاح‌شده بودند يا نزديك به 90 درصد ساخت و تأسيس آنها قبلاً از سوي سپاه و در دوره دولت سابق انجام‌شده بود. شريعتمداري در ادامه اظهار داشت: اطلاع‌رساني دقيق و خالي از خدشه وظيفه رسانه‌هاست، مخصوصاً اگر رسانه‌اي مانند صداوسيما خود را ملزم به پوشش خبري دولت مستقر مي‌داند بايد به مسئوليت خطير خود در قبال ملت نيز عمل كند و سابقه انجام پروژه‌هايي كه براي بار دوم افتتاح مي‌شوند يا درصد اندك سهمي را كه دولت در ساخت و راه‌اندازي برخي ديگر از پروژه‌ها دارد به‌گونه‌اي شفاف براي ملت بيان كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار