کد خبر: 846693
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
سرمدی:
مدیر هنر و رسانه مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث گفت: قالب کلی مجموعه تیزرهای روایت زندگی، به صورت کلیپ‌های 2 دقیقه‌ای با مضامین قرآنی و روایی است که پخش فصل دوم این کلیپ‌ها ابتدا با موضوعات مرتبط با اخلاق انتخاباتی و سپس موضوعات مرتبط با خانواده از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.
تولید 40 کلیپ کوتاه «روایت‌های زندگی» با مضامین قرآنی/ شروع پخش فصل دوم با موضوع اخلاق انتخاباتیعلیرضا سرمدی مسئول طرح «روایت‌ زندگی» در گفت‌وگو با خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس،‌ درباره مجموعه تیزرهای روایت زندگی گفت: قالب کلی این مجموعه به صورت کلیپ‌های دو دقیقه‌ای با مضامین قرآنی و روایی است که در آن فیلم کوتاهی بر اساس یک سناریو و داستان زیبایی که برای آن نوشته شده است، تولید شده و در پایان هر کلیپ، آیه یا روایت مدنظر نیز  نمایش داده می‌شود.

وی اظهار داشت: از اوایل سال 95 پخش این مجموعه شروع شد و هر کلیپ از 10 شبکه از جمله شبکه‌های؛  یک، دو، سه و چهار، پنج، نسیم، آموزش، افق و نمایش، به طور متوسط هر کلیپ در هر روز، دو مرتبه پخش می‌شود و در مجموع بیش از 100 بار پخش از شبکه‌های مختلف دارند. همچنین این کلیپ‌ها در فضای مجازی هم منتشر می‌شود که تا کنون استقبال خوبی هم داشته است به گونه‌ای که علاوه بر دیگر سایت‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، فقط در سایت آپارات، هر تیزر، میانگین حدود 60 هزار بازدید داشته است که بعضی از آنها تا بیش از 130 هزار بار هم در این سایت بازدید شده است.

مدیر هنر و رسانه مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث عنوان داشت: تاکنون 33 کلیپ از این کلیپ‌ها منتشر و بیش از 40 کلیپ از این تیزرها تولید شده و بنای ما بر این است که این کار ادامه پیدا کند.  این مجموعه در مؤسسه علمی - فرهنگی دارالحدیث و با مشارکت معاونت فرهنگی قوه قضاییه تهیه و تولید شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 6 کارگردان مختلف با ما در این کار همکاری کرده‌اند از جمله؛ احمدرضا داوری، جمشید بیات ترک، محمدرضا خردمندان، مرتضی شمس و مهدی افضل زاده، تصریح کرد: برای تولید این مجموعه، اتاق فکری تشکیل شده است که هر کلیپ در سه مرحله: موضوع، سناریو و تیزر تولید شده، در این اتاق فکر بررسی و اصلاح می‌شود تا محصولات نهایی از نظر محتوا و قالب و تطابق آن با آیات و روایات از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند.

سرمدی با بیان اینکه، پخش این مجموعه از اوایل سال 95 آغاز شده است، تصریح کرد: تولید و پخش این مجموعه همچنان ادامه دارد و فصل دوم انتشار آن از ابتدای اردیبهشت ماه سال 96 با پخش پنج تیزر در موضوعات مرتبط با اخلاق انتخاباتی و پس از آن با پخش تیزرهایی در موضوعات مرتبط با خانواده آغاز خواهد شد.

وی گفت: موضوعاتی که تا کنون در کلیپ‌های تولید شده به آن پرداخته شده است عبارتند از: خشم، رحم و مهربانی به هم‌نوعان، عدالت، مسئولیت اجتماعی، سوء ظن، خلوت، همسایه‌داری، دروغ، محبت زن و شوهر، ازدواج بر پایه دوستی در فضای مجازی، طلاق، حریم خصوصی خانواده، نظارت حضرت حق، امر به معروف و نهی از منکر، قصاص، اعتیاد، و تدبیر.

مدیر هنر و رسانه مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث ادامه داد: علاقه‌مندان برای دیدن تیزرهای «روایت‌ زندگی» در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام می‌توانند به آیدی «@RevayateZendegi» و در سایت آپارات به نشانی: «aparat.com/RevayateZendegi» یا به پایگاه اطلاع رسانی روایت زندگی به آدرس «RevayateZendegi.ir» مراجعه کنند.
.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار