کد خبر: 846608
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
فرمانده سپاه استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دست‌یابی به توسعه پایدار در کشور بدون اجرای سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود.

سردار سیدیوسف مولایی اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی سال جاری را نیز بار دیگر با تاکید بر ضرورت پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به نام سال اقتصاد مقاوتی، تولید و اشتغال نامگذاری فرمودند.

وی افزود: تاکید معظم‌له بر اقتصاد مقاومتی، نشان دهنده اهمیت این موضوع در توسعه، عمران و آبادانی کشور بوده و همه مردم و مسؤولان باید در راه اجرای صحیح این سیاست‌ها تلاش کنند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به رهنمودهای نوروزی مقام عظمای ولایت و همچنین فرمایشات معظم‌له در نخستین روز فروردین در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) تصریح کرد: ما نیازمند اصلاح نگاه حاکم بر جامعه در حوزه رفتارهای اقتصادی هستیم.

مولایی گفت: رفتارهای اقتصادی مردم و مسؤولان ما با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد و به همین دلیل نیازمند فرهنگ‌سازی و کار کارشناسی برای آموزش عمومی مناسب برای اصلاح این فرهنگ و اجرای برنامه‌های کلان‌نگر هستیم.

وی بیان داشت: از سوی دیگر برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران کشور باید بیش از سال گذشته در حوزه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کرده و امسال باید تمرکز و اولویت کشور، حمایت از تولید ملی و داخلی و ایجاد اشتغال برای جوانان باشد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: باید با تفکر جهادی و انقلابی در حوزه اقتصاد وارد شد و با همان روحیه‌ای که در دوران دفاع مقدس از کشور دفاع کردیم، امروز برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی تلاش کنیم.

مولایی تاکید کرد: به طور قطع بسیج و سپاه همچون گذشته در کنار مردم گوش به فرمان ولایت هستند و تمام توان و ظرفیت‌های خود را در این حوزه وارد میدان خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار