کد خبر: 846602
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کردستان خبر داد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با بیان اینکه پروژه خوابگاه دانشگاه علوم قرآنی کردستان تا 40 روز دیگر تکمیل می‌شود، گفت: برای احداث این شهرک قرآنی در سنندج 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کردستان اختصاص یافته است.

به گزارش جوان در کردستان، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی در بازدید قائم مقام دانشگاه علوم قرآنی از روند پیشرفت پروژه دانشگاه علوم قرآنی کردستان در سنندج اظهار کرد: خوابگاه دانشگاه علوم قرآنی در یکبازه 40 روزه تکمیل می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستانبا بیان اینکه این پروژه در ۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع احداث خواهد شد، گفت: تاکنون 6 ماه از آغاز عملیات آن توسط مهندسین بنیاد مسکن می‌گذرد و پیش‌بینی می‌شود با توجه به سرعت انجام کار در یکبازه 40 روزه این پروژه تکمیل خواهد شد.

نوروزی اظهار داشت: برای احداث این شهرک قرآنی در سنندج 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کردستان اختصاص یافته و امیدورایم در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن باشیم.

وی با بیان اینکه این شهرک یک طرح ویژه و ملی است، افزود: برای این شهرک قرآنی زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع در نزدیک دانشگاه علوم قرآنی سنندج در نظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر