کد خبر: 846595
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
فرمانده لشگر58 تکاور ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی ایران:
فرمانده لشگر58 تکاور ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به مناسبت روز29 فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگان های نمونه تیپ های 158و 258 قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار با ادوات نظامی رژه می روند.
 امیر سرتیپ دوم ستاد علی رضا فخرآبادی افزود: یگان هایی نیز از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در این رژه شرکت می کنند.
ارشد نظامی آجا در استان سمنان به برنامه های هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران هم اشاره کرد و گفت: غباروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با امامان جمعه، برگزاری محافل قرآنی، پیاده روی خانوادگی و حضور در نماز جمعه از برنامه های اجرا شده است.
فرمانده لشگر58 تکاور ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی نیروهای مسلح و به ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات دشمنان خبرداد و گفت: برای این منظور رزمایش های مختلف
برگزار می شود.
وی به شعار سال هم اشاره کرد و گفت: تامین مایحتاج نیروهای مسلح از بازارهای داخلی و نیز مهارت آموزی به سربازان نقش مهمی در تحقق این شعار دارند.
مسئول عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی لشگر58تکاور ذوالفقار هم برنامه های فرهنگی این لشکر را تشریح کرد و گفت: در روزهای اعتکاف گذشته ،160 تن در مسجد لشکر معتکف شدند.
حجت الاسلام هادی غلامی افزود: برگزاری 120ساعت آموزش ضمن خدمت برای هر سرباز با موضوع های اخلاق، قرآن و تفسیر ، برگزاری نشست های قرآنی و زیارت عاشورا به صورت هفتگی از برنامه های فرهنگی لشکر است.
لشکر58 تگاور ذوالفقار در دفاع مقدس یک هزارو812 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر