کد خبر: 846586
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
نماینده ویژه مقام معظم رهبری:
نماینده ویژه مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه جبران خسارت و پیشگیری نیاز به برنامه‌ریزی دقیق است، گفت: در حال حاضر مردم داغدیده هستند، باید شرایط آنها را درک کنیم. در حال حاضر هر کاری برای آنها صورت گیرد جای عزیز از دست رفته را پر نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی در حاشیه بازدید از سیل‌زدگان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با ابراز تأسف و تأثر از وقوع حادثه دلخراش سیل و جان باختن بیش از 40 تن از هموطنان عزیز و تسلیت رهبر انقلاب به مردم این خطه از کشورمان اعلام کرد.

وی افزود: بعد از وقوع حادثه در مرحله اول که وضعیت اضطراری تلقی می‌شود، شاهد اقدامات بسیار شایسته دستگاه‌های خدمت‌رسان استان آذربایجان‌شرقی بودیم.

حجت‌الاسلام معزی با بیان اینکه آشنایی با مسائل و حوادث طبیعی دارم و مشاهده کردم که اقدامات بسیار مطلوبی برای حادثه‌دیدگان صورت گرفته است، افزود: بعد از این حادثه باید نسبت به تقاضا و اتفاقات در روزهای آینده و برآورد خسارات همچنین نسبت به زیرساخت‌های مناطق و رسیدگی به آنها جهت پیشگیری از وقوع حوادث دیگر وارد عمل شد که نیاز به امکانات و نیروهای زیادی هست.

نماینده ویژه مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه جبران خسارت و پیشگیری نیاز به برنامه‌ریزی دقیق است، گفت: در حال حاضر مردم داغدیده هستند، باید شرایط آنها را درک کنیم. در حال حاضر هر کاری برای آنها صورت گیرد جای عزیز از دست رفته را پر نخواهد کرد.

وی بیان داشت: در این بازدیدها مردم شاکر و سپاسگزار بودند همچنین پیام مقام معظم رهبری برای مردم انرژی مثبت و انگیزه‌ بالایی ایجاد کرد و بسیار خوشنود از اعزام نماینده ویژه رهبری به مناطق سیل‌زده شدند و رهبر را در کنار خودشان حس کردند.

حجت‌الاسلام معزی به  امدادرسانی مناسب در ساعات اولیه به مناطق سیل‌زده در استان اشاره کرد و گفت: در این شرایط بحرانی به کمک نیروهای امدادرسان افراد زیادی را از غرق شدن نجات دادند و با اینکه تعدادی از هم میهنان در این حادثه جان خود را از دست دادند ولی فراموش نکنیم که تعداد بسیار زیادی نیز توسط گروه‌های امدادی نجات یافتند.

وی خاطرنشان کرد: از هلال احمر، سپاه، ارتش و سایر ارگان‌های خدمت‌رسان بابت همت و وحدت خالصانه تشکر و قدردانی می‌کنم که با روند سریع در خدمت‌رسانی آسیب‌های احتمالی را کاستند.

حجت‌الاسلام معزی یادآور شد: در این بازدید یک روزه از مناطق سیل‌زده در حال حاضر اهالی مطالبه خاصی نداشتند و فقط خواستار عادی شدن اوضاع هستند و البته از پیام مقام معظم رهبری بسیار خوشنود هستند و این پیام همچنین حضور نماینده ایشان در منطقه تسکین بر قلب داغدیده آنها شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر