کد خبر: 846527
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
سردار محمودي جايگزين شهيد سردار ناظري شد
پس از پخش موفقيت‌آميز سه مجموعه، سري جديد مستند مسابقه «فرمانده» به همت خانه مستند انقلاب اسلامي در استان سيستان و بلوچستان در حال ضبط است و به زودي پس از اتمام مراحل توليد از شبکه‌هاي مختلف سيما روي آنتن خواهد رفت.
حسين افشار، تهيه‌کننده اين مستند مسابقه به پيش‌توليد بسيار سنگين و طولاني‌مدت اين مستند مسابقه اشاره و تصريح کرد: با توجه به اينكه مخاطبان از سري اول تا سوم مستند مسابقه فرمانده به صورت گسترده‌اي استقبال کردند، رسالت بزرگي بر دوش ما در جهت ادامه قدرتمندانه روند موفق اين مستند احساس شد. از همين رو براي به ثمر رسيدن سري چهارم مستند مسابقه فرمانده پيش‌توليد بسيار گسترده و سنگيني را در نظر گرفتيم.
 
حسين افشار در ادامه در پاسخ به چرايي انتخاب سيستان به عنوان لوکيشن جديد سري چهارم مستند مسابقه «فرمانده» تصريح کرد: با توجه به اينكه سردار ناظري که در مجموعه‌هاي پيشين نقش فرمانده را در اين مستند مسابقه ايفا مي‌کرد، انتظارات از شخصي که اين نقش را ايفا مي‌کند، بسيار بالا رفت. پس از شهادت ايشان، انتخاب فرمانده‌اي که همچون شهيد ناظري از کاريزما برخوردار باشد و توانايي‌ها و قابليت‌هاي گسترده هم داشته باشد بسيار اهميت داشت. بر همين مبنا پس از بررسي‌هاي بسيار گسترده سردار محمودي را براي جانشيني سردار ناظري انتخاب کرديم. از همين رو با توجه به اينکه حوزه خدمت ايشان در سيستان است و ايشان فرمانده عمليات قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه پاسداران و مسئول تأمين امنيت جنوب شرق ايران است، ما نيز انتخاب سيستان را به واسطه حضور ايشان در اين منطقه به فال نيک گرفتيم.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسلم آبنوسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
سلام خدمت شما دست اندرکاران مسابقه فرمانده خسته نباشید
من در سری انتخابی فرمانده ۴ در ۱۷اسفند۹۵شرکت کردم ولی متاسفانه انتخاب نشدم از شما خواهش میکنم که کلیپ بنده را موقه تیراندازی بفرستید چون واقعا لازمش دارم ب...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار