کد خبر: 846424
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
عضو جبهه مردمي نيروهاي انقلاب در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»
جوكار گفت: در حال حاضر شرايط به گونه‌اي نيست كه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب كانديدا نهايي خود را معرفي كند، اما در حين عبور از مراحل ثبت نام و بخشي از مناظرات كانديداي مورد نظر مشخص خواهد شد.
نظر مردم، شرايط و مقتضيات براي در رسيدن به نامزد واحد مهم است/ وضعيت اقتصادي، بيكاري، ركود و ورود بي‌رويه كالاهاي خارجي مردم را نااميد كرده استجوان‌آنلاين:‌ محمد صالح جوكار، عضو جبهه مردمي نيروهاي انقلاب در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به كانديداي مورد نظر جمنا گفت: جبهه نيروهاي مردمي انقلاب اسلامي بنا دارد بر اساس شرايط و مقتضيات زمان به يك كانديدا واحد دست پيدا كند، كانديدايي كه شاخصه‌هاي لازم براي تحقق اهداف جبهه را در نظر گرفته و در نهايت از سوي جمنا انتخاب و براي كسب راي، به مردم معرفي مي‌شود. آنچه كه مطلوب ماست دستيابي به چنين فردي با شاخصه‌هاي مورد نظر است كه قطعا محقق خواهد شد و همه كانديداها هم حمايت جدي خود را از نامزد واحد خواهند داشت.
 
 
 
جوكار افزود: در حال حاضر شرايط به گونه‌اي نيست كه آن كانديدا معرفي شود اما در حين عبور از مراحل ثبت نام و بخشي از مناظرات كانديداي مورد نظر مشخص خواهد شد. 
 
 
 
وي در خصوص حضور حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي در انتخابات گفت: آقاي رئيسي هم يكي از نامزدهايي است كه از جمنا حمايت كرده و ساز و كارهاي آن را پذيرفته‌ است. در هر صورت سياست‌ها و تاكتيك‌ها و روش‌هاي مختلفي وجود دارد كه ان‌شاء‌الله از همه اين ساز و كارها استفاده خواهد شد و نهايتا نامزد نهايي به مردم معرفي خواهد شد.
 
 
 
 
اين عضو جبهه مردمي نيروهاي انقلاب گفت: نظرسنجي‌ها، شرايط و مقتضيات براي ما در رسيدن به نامزد واحد اهميت دارد و به همين دليل نامزدهايي كه داريم تماما ساز و كار جبهه را پذيرفته‌اند و بر اساس آن عمل خواهند كرد.
 
 
 
 
جوكار در خصوص برنامه‌هاي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب و ضرورت تشكيل آن گفت: جمنا با برنامه پيش‌ مي‌رود؛ برنامه در حوزه‌هاي اقتصادي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي است و ضرورت تشكيل جبهه هم اين بوده كه امروز نوعي نارسايي‌هايي و سوء كاركردهايي را مشاهده مي‌كنيم كه متاسفانه به پاي انقلاب و نظام گذاشته مي‌شود، در صورتي كه آنها ارتباطي با نظام ندارد.
 
 
 
وي تصريح كرد: برخي از مديران ضعيف كه كاركرد مناسبي ندارند يا برخي از پديده‌هايي چون حقوق‌هاي نجومي و روحيه‌ي اشرافي‌گري چنان در وجود برخي مديران ما حلول پيدا كرده كه مردم احساس مي‌كنند به اهداف‌شان رسيدگي نشده است. وضعيت اقتصادي و معيشت، افزايش جمعيت بيكار و ركودي كه شاهد آن هستيم و ورود بي‌رويه كالاهاي خارجي مردم را نااميد كرده است، لذا ورود جبهه مردمي در اين راستا بر اساس برنامه‌ريزي و كارشناسي منطقي استوار است كه مي‌تواند در خروج از اين ركود در جامعه موثر باشد.
 
 
 
اين عضو جبهه مردمي نيروهاي انقلاب تاكيد كرد: قطعا كانديدايي كه از سوي جبهه نيروهاي مردمي انقلاب معرفي خواهد شد بر اساس برنامه‌هاي جبهه پيش مي‌رود. درست است كه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب بر اساس ضرورت زمان تكميل شده اما تداوم خواهد داشت و پيگير مطالبات جبهه مي‌شود. اگر دولت، مردمي، انقلابي و كارآمد باشد قطعا تيم كارآمدي هم در كنار خود داشت و اين به دولت مستقر براي رسيدن به اهدافش كمك مي‌كند. 
 
 
 
جوكار گفت: با توجه به گسترش جبهه نيروهاي مردمي انقلاب، حضور كارشناسان در حوزه‌هاي مختلف و اعلام آمادگي اساتيد، كارشناسان و نخبگان در همراهي و همكاري دولت آينده بسيار حائز اهميت است و اگر هر دولتي  روي كار آيد، اين جبهه باز هم مطالبات خود را تا تحقق خواسته‌هاي مردم از  دولت آينده به طور جد دنبال خواهد كرد. 
 
 
وي در پايان اظهار كرد: مطلوب نظر ما اين است كه بتوانيم خدمت‌گزاري به مردم را با اهداف اوليه كه انقلاب داشته به خوبي انجام دهيم و مردم هم آن حلاوت و شيريني انقلابي‌گري و تداوم‌ آن را احساس كنند.     
 
 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0
1
منتظر رای ما به روحانی باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
1
0
فقط جهت رضای خدا به سمت وحدت ورسیدن به بهترین گزینه بروید وتمام هم وغم تان را بگذارید انقلاب به دست غرب زده ها نیفتد.
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
1
0
با وسواس و دقت نظری وصف ناپذیر از هر جهت ، اهداف جبهه مردمی را دنبال کنید و خیلی خیلی مواظب تهدیدات و نظرات سوء دشمنان باشید و از سویی مراقبت لازم را از کسانیکه در لباس میش در جمع شما نفوذ نموده باشند باشید که تاریخ اسلام تجربه های زیادی در این راستا داشته و بعضا شکستهایی را از همین ناحیه ، بخصوص خوش باوریها و ... داشته است .
اهداف جبهه باید اهداف امام خمینی رحمه الله علیه و امام سید علی خامنه ای حفظه الله تعالی علیه باشد و شرایطی را که جهت یک رئیس جمهور اسلامی و انقلابی ارائه نموده اند را هم مد نظر داشته باشید و هم اینکه مردم را به این سمت هدایت نمائید ....
وفقکم الله ان شاءالله .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
1
0
خداوند توفیق دهاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
1
0
خاک برسرت کنن اوباما توچقدر بیشعور وبی معرفت هستی پروژه هسته ای ما را ازما گرفتی واین هم از پسا برجامت ...هرچی جنس بنجل داشتی به ما قالب کردی.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار