کد خبر: 846339
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان شرقی با ابراز همدردی با مصدومان و خانواده های جان باخته های سیل، بر حل سریع مشکلات خسارت دیده ها تاکید کرد.
در پی حادثه سیل در آذربایجان شرقی، دقایقی پیش دکتر روحانی در تماس تلفنی با جبارزاده در جریان آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان قرار گرفت.
رئیس جمهوری در این تماس تلفنی با ابلاغ سلام گرم به اهالی مناطق آسیب دیده، حادثه تلخ و ناگوار جان باختن تعدادی از هموطنان را به خانواده های معزا تسلیت گفت.
رئیس جمهوری هیاتی متشکل از وزیر نیرو و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را برای بازدید از مناطق سیل زده به استان آذربایجان شرقی اعزام کرده است.
بر اساس این گزارش چیت چیان، وزیر نیرو همراه با استاندار آذربایجان شرقی و اسماعیل نجار، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مناطق سیل زده بازدید و در روند امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از سیل و جریان ارزیابی خسارات وارده قرار گرفتند.
بر اساس اعلام مسئولان آذربایجان شرقی، بارش های استان در 2 روز اخیر به میزان ٦٠ میلی متر در چند سال اخیر بی سابقه بوده که این بارش ها موجب جاری شدن سیل در بیشتر مناطق و مفقود و کشته شدن بیش از ٣٠ نفر از هم استانی ها شده است.
به دلیل وقوع سیل و جان باختن تعدادی از هم استانی ها در این حادثه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان فردا یکشنبه ٢٧ فروردین را در سراسر استان عزای عمومی اعلام کردند.
پس از گزارش وقوع سیل در برخی شهرستان های استان، بلافاصله اعضای ستاد بحران استان به همراه معاون سیاسی و امنیتی و معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و دستگاه های امداد رسان در مناطق سیل زده شهرستان های عجب شیر و آذرشهر حضور یافته و در راستای بررسی حادثه پیش آمده و ارایه راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت مناطق سیل زده، نشست ستاد مدیریت بحران تشکیل شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر