کد خبر: 846180
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید بسترسازی مناسبی برای اشتغال جوانان انجام داده و باید از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را بکنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مجید خدابخش در کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل افزود: دولت با حمایت از طرح تکاپو و شرکت‌های دانش بنیان زمینه و بستر خوبی را در این زمینه فراهم کرده و ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی هم اقدام عملی در این راستا در جهت پیشبرد امور انجام دهند.

وی با بیان اینکه «دولت متولی سیاست‌گذاری و زمینه سازی جهت ایجاد و‌ تثبیت اشتغال است» اظهار کرد: دولت بستر و امکانات لازم را برای اشتغال ایجاد می‌کند و بخش خصوصی باید از این امکانات برای ایجاد فرصت های شغلی استفاده کند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: اشتغال تنها مختص واحدهای تولیدی نیست بلکه بخش اعظمی از فرصت های شغلی در بخش خدمات صورت می گیرد.

خدابخش حمایت دولت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را یادآور شد و افزود: دولت تدبیر و امید حمایت از سرمایه‌گذاران را با هدف مبارزه با معضل بیکاری در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: مقام معظم رهبری بر شعار اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال اشاره کرده و وظیفه ما تحقق این شعار می باشد.

محمد فیضی نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی هم در این جلسه خواستار ساماندهی فضای کسب و کار در استان شد و گفت: مهم‌ترین مشکلات استان بیکاری است و باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی نظام اداری افزود: نظام اداری فعلی آمادگی پذیرش و جذب مناسب نخبگان را ندارد و باید برای رفع این مشکل بروکراسی در کشور از بین رود.

فیضی همچنین بر عملیاتی کردن برنامه ها تاکید کرده و از مدیران خواست از برگزاری جلسات رفع تلکیفی و بی فایده بپرهیزند.

دولت تدبیر و امید در سال های گذشته در راستای ایجاد و تثبیت فرصت های شغلی در استان اردبیل اقدام های مهمی انجام داده است که از جمله آن فعال کردن 240 واحد تولیدی راکد در سال 95 می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر