کد خبر: 846167
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در سال ۹۶ تعداد ۶ جایگاه بنزین، نفت گاز و سی.ان.جی توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و راه‌اندازی می‌شود.

سیدحجت مدنی در جلسه بررسی برنامه‌های شرکت نفت اردبیل اظهار کرد: سال گذشته سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بود که در راستای تحقق آن با توجه به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و سوخت، مقدار مصرف بنزین در استان اردبیل  در این مدت دو درصد بیشتر از سال 94 بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مقدار 192 میلیون و 600 هزار مترمکعب سی.ان.جی در استان اردبیل توزیع‌ شده است، گفت: 305 میلیون لیتر بنزین، 60 میلیون لیتر نفت سفید، 435 میلیون لیتر نفت گاز، 7 میلیون و 650 هزار لیتر نفت کوره و 20 میلیون کیلوگرم گاز مایع نیز در استان توزیع‌ شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل افزود: در سطح استان اردبیل 57 باب جایگاه سوخت بنزین و نفتگاز و 62 باب جایگاه سی.ان.جی وجود دارد که تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات مناسب زمینه رضایتمندی مراجعان به این مراکز را فراهم آوریم.

مدنی با اشاره به خدمات انجام شده این شرکت در سال گذشته بیان کرد: 4 باب جایگاه بنزین، نفت گاز توسط بخش خصوصی با استفاده از تسهیلات بانکی و آورده شخصی در سطح استان سرمایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در سال 96 تعداد 6 جایگاه بنزین و نفت گاز و CNG  توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی این جایگاه‌ها در کنار توسعه خدمات‌رسانیهای این شرکت در سطح استان، 60 مورد اشتغال نیز در اردبیل  ایجاد خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اظهار کرد: با توزیع 808 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سال 95 در استان اردبیل که بخش عمده مصرف مواد نفتی مربوط به نفتگاز بوده، با کاهش 8 درصد در این حوزه نسبت به سال 94 روبه‌رو بوده‌ایم.

مدنی گفت: روزانه در استان اردبیل معادل دو میلیون و 234 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی مایع و 528 هزار مترمکعب گاز سی.ان.جی  توزیع می‌شود که برای این میزان سوخت روزانه دو میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌شود که اگر هر مصرف‌کننده‌ای دو لیتر صرفه‌جویی کند می‌توانیم با صرفه‌جویی روزانه 4 میلیون و 500 هزار لیتر مواد نفتی تنها در استان اردبیل نیاز به واردات را کاهش داده و در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر