کد خبر: 846135
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
اداره کل فنی وحرفه ای گلستان
تیرانداز مدیرکل فنی وحرفه ای گلستان از صدور بیش از 23000فقره گواهی نامه الکترونیکی در گلستان خبر داد

ابوالفضل تیرانداز مدیر کل فنی وحرفه ای گلستان با اعلام این خبر افزود : در سال گذشته 23207 نفر از متقاضیان آموزش های مهارتی در استان گواهینامه الکترونیکی دریافت کردند .

وی افزود: در سال 1395 با بهره گیری از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری موجود وضمن توجه ویژه به کیفیت ، امنیت ، سرعت ، دقت و کاهش هزینه ها گواهینامه های سازمان اعم از کسانی که اولین بار در آزمون شرکت نموده ویا برای تمدید گواهینامه مراجعه نموده اند به صورت الکترونیکی در استان صادر و به آنان اعطا گردیده است .

تیرانداز افزود : درمجموع در سال گذشته 37389 نفر در آزمون های هماهنگ صنعت ساختمان تفاهمنامه وآزمون های ادواری شرکت کرده اند که از این تعداد 26430 نفر در آزمونهای کتبی قبول شده و به مرحله آزمون های کتبی و عملی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان قبول شده اند پس از پرداخت هزینه صدور گواهینامه (مبلغ 30 هزار ریال ) به عنوان هزینه صدور گواهینامه کارت مهارت الکترونیکی صادر شده است .

 وی در پایان اظهار داشت : گواهینامه های سازمان آموزش فنی وحرفه ای از سال 1392 صرفا به صورت الکترونیکی بوده و استعلام صحت آنها نیز از سامانه فوق انجام می شود .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر