کد خبر: 846123
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از شرکت بیش از 3700 دانش‌آموز سمنانی در آیین معنوی اعتکاف خبر داد.
 محمدرضا جهان در بازدید از مراسم اعتکاف دانش آموزان شهرستان سمنان در مسجد جامع افزود: ما انسان‌ها نسبت به خود شناخت و آگاهی داشته و نسبت به کارهایی که انجام می دهیم کاملا آگاهی داریم.
وی بابیان اینکه دین مبین اسلام نقش مهمی در خودسازی انسان ها دارد اظهار کرد: ایام رجب و اعتکاف 3 روزه درخودسازی انسان‌ها به خصوص دانش آموزان بسیار تأثیرگذاری بالایی دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خطاب به دانش آموزان روزه‌دار تصریح کرد: نور ایمان به مراتب بر قلب بیشتر می‌درخشد و تقدیم 622 شهید دانش آموز استان به نظام مقدس نشان از ایمان و اراده پولادین دانش آموزان حکایت دارد.
جهان با اشاره به تقویت ایمان و اراده در کالبد وجودی انسان افزود: باید جهت‌گیری دینی و اسلامی داشته و همسو با دین مبین اسلام حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه مراقبت‌های جسمانی در تقویت اراده موثر است عنوان کرد: خود مراقبتی و توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار از عوامل تقویت اراده در وجود انسان است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از شرکت 3 هزار و 725 دانش آموز استان در اعتکاف رجبیه خبر داد و گفت: سه هزار و 185 دانش آموز پسر و هزار و 540 دانش آموز دختر در این برنامه معنوی شرکت کردند.
جهان خاطرنشان کرد: بیش از29 مسجد میزبان دانش اموزان استان در اعتکاف رجبیه هستند.
گفتنی است؛ جلسات تلاوت قرآن کریم تشکیل حلقه های معرفت، سخنرانی های مذهبی و  اخلاقی، پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان، برپایی نمازهای جماعت و انجام اعمال اُمّ داوود، اهم برنامه های اعتکاف دانش آموزی را تشکیل می‌دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر