کد خبر: 846122
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان مطرح کرد:
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ‌ ای سمنان با اشاره به نامگذاری سال ‌ جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: آب یکی از ارکان مهم اقتصاد و زیربنای توسعه است و در راستای تحقق امر تولید و اشتغال، مهم و بسيار حائز اهميت است.
 ایرج حیدریان در ديدار با کارکنان ادارات امور منابع آب شاهرود و دامغان از نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه تاثیرگذار و ارزشمند نام برد و بر تقویت آن در همه جنبه‌های عمومی و اختصاصی تاکید کرد.
وي به اقدامات و فعالیت‌های مهم این شرکت در راستای اجرای طرح احیا و تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی در سال گذشته اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد: در سال جدید بتوانیم گام‌های بلندی در تحقق اهداف سازمانی و رسیدن به اهداف مد نظر مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برداریم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان همچنين توجه عموم مردم به مصرف بهینه آب و همچنین مدیریت در کاهش هدررفت آب در بخش کشاورزی، را خواستار شد.
حیدریان با تأكيد برارزش و اهمیتی که آب به‌عنوان عنصر حیاتی در زندگی مردم دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت منابع آبی قابل دسترس و تغییر اقلیم و کاهش نزولات جوی منابع آب و در مقابل رشد فزاینده جمعیت و افزایش مصرف، آب موجود دیگر تکاپوی نیازها و خواسته‌های مردم را نمی دهد و به ناچار اقدامات موثری در این رابطه بايد اعمال شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار