کد خبر: 846119
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
فرماندار گرمسار:
فرماندار شهرستان گرمسار گفت: مشارکت پرشور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان دهنده وفاداری آنان به نظام اسلامی و میهن‌دوستی و توجه به منویات رهبر انقلاب است.
داریوش طاهری افزود: مردم استان سمنان همواره با اعتقادی راسخ به آرمان های انقلاب اسلامی در صحنه های حساس در نظام جمهوری اسلامی وارد می شوند.
وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده توجه آحاد جامعه به منویات رهبر انقلاب است و بار دیگر با شور و شعور ملی ملت ایران وفاداری خود را به آرمان های انقلاب ثابت می کنند.
طاهری خاطرنشان کرد: گلبانگ هم نوایی و وحدت در جامعه در آستانه انتخاباتی پرشور در کشور طنین انداز شده است و به یقین شور انتخاباتی در ایران اسلامی در جهان بی همتاست.
فرماندارشهرستان گرمساربا بیان اینکه حضور پرشور مردم درانتخابات مسیر رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی را هموارتر می کند ، گفت: حس تعهد مردم ایران برای ساخت ایرانی آباد همواره مورد تحسین جهانیان بوده است.
طاهری با اشاره به اینکه مردم ایران نسبت به آرمان های امام خمینی (ره) پایبند هستند و حضور پرشور در انتخابات را وظیفه خود می دانند، گفت: ایران اسلامی برای رشد و توسعه اقتصادی به حضور پرشور مردم در انتخابات نیازمند است و این مشارکت گسترده دلگرمی برای مسوولان نظام برای ساخت ایرانی آباد خواهد بود.
طاهری افزود: دشمنان نظام برای توطئه و تفرقه در میان آحاد جامعه در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند که باید مردم نسبت به این مسایل هوشیار باشند.
فرماندار گرمسار خاطرنشان کرد: اخلاق‌مداری یک اصل ارزشمند برای افزایش سلامت انتخابات است و به یقین مردم، با تیزبینی، افرادی اصلح برای رونق اقتصادی و آبادانی کشور انتخاب می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.
استان سمنان دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست و در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل به شوراهای اسلامی شهری و روستایی استان سمنان راه می یابند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار