کد خبر: 846118
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
معاون وزارت ورزش:
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تصمیم مجلس شورای اسلامی برای تخصیص 27 صدم از 9 درصد ارزش افزوده به توسعه و تکمیل طرح‌های ورزشی گفت: این مساله توسعه ورزش را به دنبال دارد.
محمدرضا داورزنی در حاشیه آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس با حضور 13 کشور به خبرنگاران در سالن غدیر سمنان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 96، برای کمک به هیات های استانی و توسعه ورزش و تکمیل زیر ساخت ها مبلغ 27 صدم از 9 درصد ارزش افزوده را به ورزش اختصاص دادند که بخشی از آن برای ورزش دانش آموزان، بخشی برای امور ورزش جوانان و رقم قابل توجهی نیز برای تکمیل طرح های مورد نیاز استانها و کمک به هیات های استانی که امور ورزش های قهرمانی را انجام می دهند اختصاص می یابد.
وی ادامه داد: سیاست کلی وزارت ورزش واگذاری میزبانی مسابقات مختلف به استان ها است و اقدامات خوب نیز در این حوزه انجام شده است
داورزنی گفت: در حوزه دیپلماسی ورزشی در مراوداتی که با کشورهای محتلف دنیا داریم باعث شده است تا در سال 95، چندین میزبانی مسابقات بین المللی را در ایران اسلامی برگزار کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: استان سمنان همواره جزء استان هایی بوده است که به کمک مرکز آمده و میزبانی خوبی را در این چند سال اخیر برگزار کرده است و همیشه کارنامه قابل قبولی هم داشته است.
داورزنی افزود: در مسابقات بین اللملی ووشو جام پارس که با حضور 13 کشور مختلف به میزبانی استان سمنان در حال برگزاری است، سمنان کارنامه قابل قبولی را دریافت خواهد کرد.
وی تاکید کرد: در همه حال شرایط و امکاناتی که این استان در اختیار دارد به گونه ای بوده که مهمانان از میزبانی سمنان رضایت داشتند و امکانات لازم مهیا شده در استان و تلاش مسولان باعث شده که میزبانی بیشتری را به استان واگذار کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: همزمان با این مسابقات، در ساری نیز مسابقات تکواندو در حال برگزاری است و این بیانگر این است که کشور ایران بسیار امن و ارتباط گسترده ای با دنیا دارد و حضور کشورهای خارجی مختلف در ایران پیام‌رسان صلح و دوستی است.
وی یادآور شد: امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری مسابقات سخت افزاری است که در چند سال گذشته با همکاری و تلاش دولت و نمایندگان امکانات زیادی در شهرهای مختلف ایجاد شده است و ساخت استادیوم های ورزشی بزرگ، احداث سالن های چند هزار نفری در شهرها و مراکز استان ها بیانگر اهتمام جدی برای توسعه زیر ساخت ها است.
وی با اشاره به ناامنی در کشورهای منطقه، گفت: حضور 40 تا 50 تیم به صورت همزمان در ایران برای انجام مسابقات مختلف ورزشی، به دنیا نشان خواهد داد که ایران کشوری امن و دارای فرهنگ بالا و میزبانی خوب است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه تلاش کرده تا شرایط میزبانی را برای تیم های خارجی فراهم کند و از همه ظرفیت های استانی و ملی استفاده و تجهیزات مورد نیاز را برای فدراسیون ها فراهم کند.
ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در بخش های ساندا و تالو و با حضور 124 ووشوکار از 12 تیم خارجی و 34 ووشوکار در قالب 2 تیم جام پارس و استان سمنان از ایران از روز شنبه و یکشنبه 26 و 27 فروردین 96 در سالن غدیر شهر سمنان برگزار می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر