کد خبر: 846109
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
آخرین وضعیت اعلامی در خصوص مناطق سیل زده
مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بر اساس آخرینن آمار 3 نفر فوتی و 17 نفر مصدومی اعلام شده است، گفت: نیروهای ارتش و سپاه و نیروی انتظامی طول مسیر رودخانه تا دریاچه را برای پیدا کردن پیکر مفقودین پایش خواهند کرد.

خلیل ساعی  با بیا اینکه در حال حاضر پس از بازدیدهای میدانی از روستاهای سیل زده دریکی از روستاها مستقر و نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در آن تشکیل شد، اظهار داشت: طی این نشست آمار برسی شد که  بر اساس آخرین آمار اعلامی 3 نفر فوتی و 17 نفر مفقودی و 5 نفر مصدوم که مداوا شدند، گزارش‌شده است.

وی در خصوص خسارت‌های مادی به روستاهای، بیان کرد: بر اساس بازدیدهای با توجه به اینکه برخی خانه‌های روستایی در مسیر سیلاب قرار داشتند با وقوع حادثه سیل به‌صورت کلی تخریب و همچنین در برخی خانه‌ها ساکنان خانه نیز جان خود را ازدست‌داده.

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: تیم‌های امدادرسانی و تیم‌های جستجو و نجات در منطقه حضور دارند و امدادرسانی و تلاش برای پیدا کردن مفقودین همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای ارتش و سپاه و نیروی انتظامی طول مسیر رودخانه  تا دریاچه را برای پیدا کردن پیکر مفقودین پایش خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر