کد خبر: 846100
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
دستجردي خبر داد
سخنگوي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب با اشاره به مشخص شدن سازوکار انتخابات نامزد نهايي جبهه گفت: براساس مناظره‌ها و پيمايش‌ها کانديداي واحد را اعلام مي‌کنيم.
به گزارش روابط عمومي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي، در نهمين جلسه شوراي مرکزي جبهه مردمي که روز پنج‌شنبه به رياست حجت‌الاسلام رحيميان برگزار شد، حميدرضا حاجي‌بابايي و مهرداد بذرپاش حضور يافتند و به سؤالات اعضاي شوراي مرکزي جبهه مردمي پاسخ دادند. در همين زمينه مرضيه وحيد‌دستجردي، سخنگوي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با اشاره به برگزاري رأي‌گيري پس از جلسه با کانديداهاي جبهه مردمي اظهار داشت: رأي‌گيري براي اين بود که ما به تصميم نهايي برسيم که آيا همه نامزدها براي ثبت‌نام شرکت کنند يا خير، لذا طبق اين رأي‌گيري اعلام شد که ثبت‌نام پنج نامزد جبهه مردمي بلامانع و قرار است خود نامزدها براي ثبت‌نام بروند. وي درباره سازوکار جبهه مردمي براي ثبت‌نام و انتخاب نامزد نهايي اظهار داشت: در ظرف چند روز گذشته با همه پنج کانديداي رياست جمهوري که منتخب دور دوم مجمع ملي جبهه بودند، مذاکراتي انجام شد و براساس اين مذاکرات اعضاي شوراي مرکزي سؤالات خود را مطرح کردند و راهکارها و نظرات آنها را نيز گرفتند.
 
دستجردي با بيان اينکه جلسات با نامزدها بسيار خوب بود و همه اين پنج نامزد سازوکار قبلي جبهه را قبول داشتند، تصريح کرد: سازوکار جبهه اين است که بالاخره در نهايت جبهه به يک کانديداي واحد برسد و اين در مرحله آخر صورت مي‌گيرد. سخنگوي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي افزود: بنابراين ثبت‌نام پنج نامزد بلامانع است و بعد از ثبت‌نام برنامه‌هاي خود را اعلام خواهند کرد و در برنامه‌هاي پيش‌رو از جمله، مناظره‌ها و سخنراني‌ها و امکانات پيمايشي و در نظر گرفتن مقبوليت و محبوبيت اين افراد کانديداي واحد را معرفي خواهيم کرد. وي با تأکيد بر اينکه نامزد نهايي جبهه مردمي صرفاً يک نامزد خواهد بود، خاطرنشان کرد: ما تازه مي‌خواهيم پيمايش‌هاي خود را آغاز کنيم، چراکه فضاي کشور در حال انتخاباتي شدن است و به‌تدريج در مناظره‌ها و سخنراني‌ها و پيمايش‌ها مي‌توانيم نامزد نهايي را مشخص کنيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار