کد خبر: 846027
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
شهردار شهرکرد خبر داد
شهردار شهرکرد از تصویب لایحه بودجه سال 96 این شهرداری توسط شورای اسلامی شهر خبر داد.

نورالله غلامیان دهکردی اظهار داشت: بودجه شهرداری شهرکرد در سال جاری به مبلغ یک هزار و 693 میلیارد ریال است که پس از جلسات متعدد توسط اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

شهردار شهرکرد افزود: در بودجه مصوب امسال، حدود  یک هزار و 362 میلیارد ریال در بخش عمرانی و 331 میلیارد و 300 میلیون ریال آن در حوزه ی جاری هزینه می شود.

غلامیان دهکردی گفت: بر این اساس 20 درصد از بودجه تصویبی در بخش جاری و خدمات شهری و 80 درصد به بخش عمران شهری اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: سرجمع کمک های شهرداری شهرکرد به سازمان های وابسته 160 میلیارد ریال است و این در حالیست که سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی ادغام و در سال جدید با عنوان سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به اولویت های این بودجه خاطرنشان کرد: بودجه ی سال 96 با اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام، عدالت در توزیع خدمات عمرانی، فرهنگی و شهری و نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار تدوین شده است.

وی گفت: عمده درآمدهای شهرداری در سال جاری از محل درآمدهای ناشی از عوارض کالا و خدمات، عوارض صدور پروانه ساختمانی، سهم ارزش افزوده، عوارض مازاد بر تراکم و مابقی از محل سایر سرفصل های درآمدی خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر