کد خبر: 845954
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به تامین و خریداری تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل فاز ۲ توسعه بندر شهید رجایی گفت: با تکمیل فاز ۳ توسعه این بندر تا ۲ سال آینده ظرفیت بندر به ۸ میلیون TEU افزایش می‌یابد.

اله‌مراد عفیفی پور با اشاره به انجام خدمات در بیش از 1200کیلومتر ساحل استان در تعطیلات پایان سال بیان داشت: برای نخستین بار در خدمات سفرهای دریایی استان شاهد به‌کارگیری مهمانداران زن در شناورهای مسافری هرمزگان بودیم.

وي با اشاره به تردد 4 میلیون و 816 گردشگر دریایی در نوروز 96 گفت: با توجه به وضعیت جوی در ایام تعطیلات نوروز و تعطیلی برخی بنادر استان با کاهش 7 درصدی مسافرت دریایی در این ایام مواجه شدیم.

وی همچنین به جابه‌جایی 561 هزار دستگاه خودرو بین سرزمین اصلی با جزایر قشم و کیش اشاره داشت و افزود: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در ستاد خدمات سفرهای دریایی استان اطلاع‌رسانی به موقع بود که کاهش معطلی و سرگردانی مسافران را به دنبال داشت.

مدیرکل بنادرو دریانوردی هرمزگان با بیان عملکرد سال 95 به جابه‌جایی بیش از 100 میلیون تن کالا در بنادر هرمزگان اشاره داشت و افزود: این میزان جابه‌جایی در مقایسهبا سال 94 بیش از 15 درصد رشد داشته و این موضوع نشانگر حرکت کشور به سمت توسعه و رونق است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار