کد خبر: 845952
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
نماینده‌ی مردم رباط‌ کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زمینه‌ی مدرسه‌سازی، اقدامات این بنیاد را نهضتی برشمرد که در راستای عدالت آموزشی نقش بسیار مهمی دارد.

حسن نوروزی گفت: بنیاد برکت در حوزه‌ی مدرسه‌سازی فعال بوده و توانسته نقش مهمی در دسترسی بخش‌های محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور به مدارس مجهز و ایمن ایفا کند.

وی با بیان این‌که حمایت بنیاد برکت از مناطق محروم در جهت تسهیل امور عمرانی، بسیاری از مشکلات این مناطق را برطرف می‌سازد، افزود: فعالیت‌های عمرانی بنیاد برکت اقدام بسیار ارزشمندی است آن هم با وجود کاهش بودجه‌ای که در دولت پیش آمده و در شرایطی که هزینه‌های ساخت و ساز بسیار افزایش یافته است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم با تأکید بر این‌که ما به نهادهای انقلابی هم‌چون بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، نیاز داریم که به میدان آمده و میدان‌داری کنند، تصریح کرد: بنیاد برکت، اقدامات ارزشمندی در جهت محرومیت‌زدایی در دستور کار خود دارد و این نهاد انقلابی باید فعالیت‌های خود به منظور خدمات‌رسانی به مردم محروم کشور را ادامه داده و متناسب با شرایط و نیازهای هر منطقه طرح‌های خود را عملیاتی کند.

وي با تأكيد بر اين‌كه بنياد بركت نهضت ساخت مدارس و مراكز مجهز آمورشي در سراسر كشور را به راه انداخته كه كم‌تر نمونه‌اي مانند آن پيدا مي‌شود، گفت: ساخت مدارس، انجام امور زیربنایی، ساخت مراكز بهداشتي و درماني، توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی و كمك به رفع محروميت در راستاي آباداني كشور، امري بي‌سابقه است كه بنياد بركت با خدمات جهادي خود به دنبال تحقق آن است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار