کد خبر: 845894
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
امسال طرحهای اولویت‌دار بانوان بررسی و ارائه تسهیلات به آنها از طریق بانک کارآفرین پیگیری خواهد شد.

فریبا محمدلو مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با عنوان کردن مطلب فوق گفت: بانوان به عنوان قشر عطیمی از جامعه که 50 درصد جمعیت را به خود اختصاص داده‌اند نقش مهم و تاثیرگذاری در اقتصاد و تولید دارند و باید توانمندیهای بانوان در این عرصه جدی گرفته شود.

وی با اشاره به فعالیتهای بانوان خلاق در حوزه اقتصادی و تولید بیان کرد: این بانوان نقش مهمی در پویایی اقتصادی دارند که علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود در زمینه اشتغالزایی برای برخی افراد دیگر نیز نقش‌آفرینی کرده‌ و توانسته‌اند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گامهای مهمی بردارند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با تاکید بر تشکیل کمیته و تشکلی در راستای اطلاع‌رسانی مشکلات بانوان تولیدکننده و پیگیری رفع این مشکلات گفت: علاوه بر پیگیری مشکلات بانوان این تشکل در صورت راه‌اندازی می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر واحدهای تولیدی بانوان در استان شود.

محمدلو از حمایت از بانوان کارآفرین و واحدهای تولیدی بانوان خبر داد و افزود: رسیدگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی از مهمترین اولویتها در سال جدید بوده که در این راستا امسال طرحهای اولویت‌دار بانوان بررسی و ارائه تسهیلات به آنها از طریق بانک کارآفرین پیگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر استفاده و الگوگیری از طرحهای موفق تولیدی بانوان سایر استانها اظهار کرد: در راستای توسعه تولیدات بانوان کارآفرین بازاریابی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده به طوری که یافتن بازار مناسب برای عرضه محصولات از تولید محصول اهمیت بیشتری داشته و باید در این زمینه تعامل و هماهنگی لازم انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار